کد خبر : 1601312 | 09 فروردين 1398 ساعت 23:10 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

حق‌وردی: داوران مانع برد ما شدند!

حجت حق وردی مدافع تیم پیکان می گوید که اشتباهات داوری باعث شده تا آنها در رده ششم قرار نداشته باشند.

حق‌وردی: داوران مانع برد ما شدند!

به گزارش ورزش سه، تیم پیکان روز گذشته در شرایطی مقابل سپیدرود متوقف شد که در دقیقه ی چهار مدافع باتجربه ی این تیم یک پنالتی را از دست داد.

 

در ادامه آسمانی پوشان پایتخت دوبار دروازه ی سپیدرود را باز کردند اما در نیمه ی دوم اتفاقات عجیب و غریبی رخ دادند. شاگردان دست نشان توانستند هر دو گل را جبران و پیکان را متوقف کنند. حجت حق وردی مدافع تیم پیکان در گفتگو با ورزش سه در خصوص دیدار با سپیدرود گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در دقیقه ۴ هم یک پنالتی به دست آوردیم که خودم دفعه اول گل کردم اما داور تکرار داد و گفت بازیکنتان جلو آمده!

 

حق وردی افزود: خودتان میدانید دفعه دوم آدم تمرکزش بهم می‌خورد و من هم نتوانستم گل کنم. البته فقط چند سانتی متر فاصله بود تا توپ گل شود. بعد نیمه دوم سپیدرودی ها یک پنالتی مشکوک داشتند که در آن صحنه هم بازیکن سپیدرود یک متر آمد داخل محوطه اما داور تکرار نداد! من فکر میکنم هم بازی صنعت نفت و هم این بازی داور یک مقدار اشتباه داشت. البته ما هم بعد از زدن دو گل یک مقدار کار را تمام شده دانستیم.

 

وی درباره بازی های آینده این تیم گفت: ما در این دو بازی اگر برنده می‌شدیم به رده ششم می‌رسیدم اما حیف شد. حالا هم چیزی را از دست ندادیم و می‌توانیم با یک برد به رده ششم، هفتم برسیم. یک بازی معوقه هم که با سایپا داریم.

 

مدافع سابق ذوب آهن درخصوص بازی های آینده این تیم و تقابل با مدعیان گفت: البته اینطور نیست که بازی های بعدی برای ما مهم نباشد. ما با تمام توان خواهیم جنگید و امیدواریم که مثل دو سال قبل ششم شویم. البته باید با تراکتور، پرسپولیس و... بازی کنیم که همگی سخت هستند.

 

حق وردی راجع به دربی و تقابل با پرسپولیس در هفته آینده نیز اظهار داشت: نتیجه دربی برای ما اهمیتی ندارد، چون در بالای جدول نیستیم. اما میخواهیم به طور کامل آنالیز کنیم پرسپولیس را و این تیم را شکست دهیم.

 

خبرنگار: حسام الدین فتحعلیان

دیدگاه‌ها