کد خبر : 1601345 | 10 فروردين 1398 ساعت 11:06 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا-رئال؛ رایولا مشغول کار است(عکس)

نشریه اسپانیایی مارکا با اختصاص دادن گزارش روی جلد خود به پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، مدعی شد که او مهره مناسبی برای رئال مادرید است.

پوگبا-رئال؛ رایولا مشغول کار است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپانیایی مارکا بار دیگر شایعات مربوط به انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید را داغ کرده و با اختصاص گزارش روی جلد خود به این ستاره یونایتد، او را گزینه مناسبی برای رئال مادرید دانست. این اولین بار نیست که ادعایی درباره انتقال پوگبا به رئال مطرح می‌شود. سه سال پیش، جذب پل پوگبا موضوع اول فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا بود و شواهد زیادی از انتقال پوگبا به رئال مادرید خبر می‌داد.

 

1393685

 

پوگبا آن سال تصمیم گرفته بود یوونتوس را ترک کند و بعد از کشمکش‌های بسیار بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی سرانجام مالکین میلیاردر منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی 114 میلیون یورویی باعث شدند ستاره فرانسوی، اولدترافورد را انتخاب کرده و راهی انگلیس شود.


مارکا می‌گوید حالا بار دیگر، پوگبا به لطف مدیر برنامه‌هایش مینو رایولا دوباره از سوی رئال مادرید هدف گرفته شده است.  مارکا می‌گوید رایولا به شدت به دنبال تیمی جدید برای این ستاره فرانسوی می‌گردد. رایولا البته امسال تابستان شلوغی در پیش خواهد داشت چرا که علاوه بر پوگبا باید برای یکی دیگر از بازیکنان تحت قراردادش، ماتیس دی‌لیخت هم مشتری پیدا کند. بازیکنی که او هم به شدت مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار دارد.

 

1393683

 

مارکا مدعی شد رایولا در دو مکالمه با مدیران ارشد رئال مادرید به آنها اعلام کرده که پل پوگبا خواهان ترک کردن منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید است. پوگبا در زمان ترک یوونتوس هم گفته بود که رئال مادرید برای او مقصدی ایده‌آل خواهد بود ولی آن زمان، هم فلورنتینو پرز و هم خوزه آنخل سانچز به این نتیجه رسیده بودند که مبلغ مورد نیاز برای جذب او بیش از حد بالا است.

 

از سوی دیگر زین‌الدین زیدان به پوگبا علاقه دارد و این را هرگز کتمان نکرده است. حالا که زیدان بار دیگر سکان هدایت رئال را بدست گرفته ممکن است سرانجام بتواند هافبک مورد علاقه‌اش را به این تیم منتقل کند. مارکا می‌گوید زیدان در حال حاضر مشغول بررسی تیمش و بازار نقل و انتقالات است اما این نشریه به نقل از منابع خود می‌گوید کادر فنی رئال معتقد است پوگبا برای این تیم مهره کاملا مناسبی خواهد بود.

 

1393684

 

پوگبا که در زمان سرمربی‌گری ژوزه مورینیو در یونایتد با او مشکلات بزرگی داشت و حتی گفته بود حضور مورینیو باعث شده به فکر ترک منچستریونایتد بیفتد از زمان روی کار آمدن اوله گنار سولسشر، بار دیگر در مسیر درخشش قرار گرفته و این روزها بار دیگر خود را در قامت ستاره‌ای تاثیرگذار برای شیاطین سرخ نشان داده است.

 

با همه این اوصاف، مارکا تایید می‌کند که جدایی پوگبا از یونایتد به این سادگی‌ها نخواهد بود. چون از قرارداد پوگبا با شیاطین سرخ دو سال باقی مانده و 114 میلیون یورویی که منچستریونایتد برای خرید او پرداخته هم مانع دیگری است که سر راه رئال برای رسیدن به او قرار دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها