کد خبر : 1601475 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:08 | 68.4K بازدید | 0 دیدگاه

شادی انتخاب غیرمنتظره برانکو (عکس)

سروش رفیعی مقابل استقلال تهران سومین حضور ثابت خود را در رقابت های لیگ هجدهم و در ترکیب سرخپوشان تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در لیگ شانزدهم بود که برای اولین مرتبه به پرسپولیس پیوست ولی در پایان فصل و در شرایطی که جایگاه ثابتی در ترکیب مورد نظر برانکو ایوانکوویچ پیدا کرده بود، ترجیح داد تا برای کسب درآمد بیشتر به فوتبال قطر برود.

 

دوری سروش از فوتبال ایران اما بیشتر از یک سال طول نکشید و او بار دیگر خواهان بازگشت به پرسپولیس شد ولی پنجره های بسته سبب شد تا او ابتدا به فولادخوزستان برود و در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شود.

 

طی دورانی که سروش از پرسپولیس دور بود، بشار رسن توانسته نمایش های خوبی داشته باشد و همین موضوع است که بازگشت رفیعی به ترکیب اصلی  را سخت تر کرده است؛ خصوصا در تیمی که برانکو آن را آرایش می دهد و به ندرت در تیمش تغییرات ایجاد  می کند.

 

سروش از ابتدای نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شده و رفته رفته شاهد فرم بهتری از او هستیم. او در اولین دیدار پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی بازی کرد و سپس در دو دیدار لیگ مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی هم به بازی گرفته شد ولی این اولین مرتبه ای بود که برانکو از سروش رفیعی در ورزشگاه آزادی و در یک دیدار از لیگ برتر به صورت ثابت استفاده کرد و برخلاف سه بازی قبلی در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم تعویض نشد.

 

هافبک خلاق و فانتزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال نمایش خوبی داشت و حضورش در میانه میدان با پاس های تک ضربی که ارسال می کرد، سبب می شد تا هم تیمی هایش در فضای بهتری صاحب توپ شوند؛ البته رفیعی چند باری هم طی نیمه اول توپ هایش را از دست داد و روی بازیکنان تیم حریف مرتکب خطا شد که بازی فیزیکی دو تیم هم در ایجاد این صحنه ها بی تاثیر نبود.

 

با تمام این تفاسیر اولین دیدار فصل برای پرسپولیس انجام شد و حالا آنها باید آماده چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز در لیگ قهرمان آسیا شوند و در کنار آن رقاب های لیگ را به سرانجام برسانند و سپس در نیمه نهایی جام حذفی در نقش جهان با سپاهان بازی کنند؛ این برنامه فشرده حضور آماده تمام بازیکنان را می طلبد و سروش هم از این امر مستثنی نخواهد بود.


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

1393896

 

1393897

دیدگاه‌ها