کد خبر : 1601491 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:49 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار شفر به بازی مستقیم در دقایق پایانی درست نبود

فریبا: من هم تعجب کردم که پاتوسی پنالتی نزد

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم می تواند در 3 هفته پایانی عنوان قهرمانی لیگ هجدهم را از آن خود کند.

فریبا: من هم تعجب کردم که پاتوسی پنالتی نزد

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست استقلال در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی بدی را از استقلال و پرسپولیس شاهد نبودیم. این بازی سرعت لازم را داشت و موقعیت های زیادی را شاهد بودیم. موقعیت های گلزنی بیشتر برای استقلال مهیا بود اما پرسپولیس از یک ضربه کاشته روی اشتباه بازیکنان استقلال در یارگیری نوراللهی استفاده کرد و به گل رسید.


وی ادامه داد: استقلال بازی را خوب شروع کرد اما هرچه از زمان بازی گذشت پرسپولیس آرام آرام بازی را گرفت. خط هافبک پرسپولیس فعال تر بود و اگرچه اینطور به نظر می رسید که مالکیت استقلال بر توپ بیشتر است اما آنها نتوانستند استفاده کنند. اگر پنالتی گل می شد بهترین زمان بود که استقلال به بازی برگردد اما نمی دانم بگویم روی خودخواهی یاچیز دیگری پنالتی گل نشد.


پیشکسوت استقلال همچنین گفت: تعویض هایی که وینفرد شفر انجام داد، از نظر فردی تعویض های خوبی بود. به خصوص زمانی که محسن کریمی به زمین رفت ، اما انتخاب تاکتیک تیم بعد از تعویض ها خوب نبود. وقتی شما با پرسپولیسی بازی می کنید که بهترین سرزن ها را دارد، نمی شود از حربه بازی مستقیم به گل برسید. در دقایق پایانی هرچه توپ روی دروازه ارسال شد، خلیل زاده و حسینی دفع کردند و در این شرایط هم مدل فوتبال استقلال تغییر نکرد. انتظار این است که وقتی محسن کریمی به زمین می رود، توپ به کناره ها برده شود و روی خلاقیت ها و پاس های کوتاه و سریع به گل برسید اما این اتفاق رخ نداد.


فریبا در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: پرسپولیس بسیار منطقی و با فکر بازی کرد. اگر استقلال مدل بازی اش را از دقیقه 65 طوری تنظیم می کرد که بیشتر فشار بیاورد، شرایط فرق می کرد اما این اتفاق رخ نداد. باید به پرسپولیسی ها تبریک بگوییم که اسیر هیجان نشدند و حالا فاصله تا صدرجدول به 5 امتیاز رسید.


وی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: هنوز چیزی تمام نشده است. اگر استقلال امروز در دربی به تساوی هم می رسید، الان محکم می گفتم این تیم قهرمان می شود اما حالا کار سخت تر شده است. با این حال 3 بازی آخر استقلال آسان تر از سایر تیم های مدعی است و فکر می کنم در آن مسابقات می شود قهرمانی را به دست آورد.


فریبا در پایان درباره اینکه پنالتی استقلال را فرشید اسماعیلی زده است، افزود: من هم تعجب کردم که این اتفاق افتاد. معمولا بازیکنی که همه کاشته ها و ضربات ایستگاهی و کرنرها را می زند، پنالتی زن اول تیم هم هست و به همین خاطر تعجب کردم که چرا پاتوسی ضربه را نزد.

دیدگاه‌ها