کد خبر : 1601842 | 12 فروردين 1398 ساعت 14:26 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ساحل‌عاجی ساسولو:

نیکلاس پپه پدیده فصل آینده فوتبال اروپا است

ستاره سابق چلسی می‌گوید نیکلاس پپه، ستاره ساحل‌عاجی باشگاه لیل فرانسه که به شدت مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار دارد فصل آینده را حتماً در یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا توپ خواهد زد.

نیکلاس پپه پدیده فصل آینده فوتبال اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، جرمی بوگا، ستاره سابق چلسی که ملی‌پوش ساحل عاج و بازیکن فعلی ساسولو است درباره نیکلاس پپه، ستاره ساحل عاجی تیم لیل فرانسه که این روزها تعداد زیادی از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی خواهان جذب او هستند، فصل آینده را مسلماً در یکی از بزرگترین باشگاه‌ها توپ خواهد زد و به یکی از پدیده‌های مهم فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد.

 

پپه 23ساله در فصل جاری برای لیل درخشان ظاهر شده و در 29 بازی در لوشامپیونا برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.

 

1394401

 

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره ابراز تمایل چندین باشگاه بزرگ اروپایی به جذب پدیده ساحل‌عاجی لیل مطرح شده بود و حالا بوگا که دوست صمیمی نیکلاس پپه است ضمن تایید این شایعات می‌گوید اطمینان دارد که پپه علاوه بر درخشش برای ساحل عاج در جام ملتهای آفریقا که به زودی برگزار می‌شود، فصل آینده در یکی از غولهای اروپایی خواهد درخشید.

 

این ستاره ساحل‌عاجی درباره پپه گفت:" شک ندارم با توجه به درخششی که پپه امسال در لیل داشته فصل آینده در یکی از غولهای اروپایی بازی خواهد کرد".

 

بوگا در ادامه درباره پدیده این فصل لیل گفت:" ولی پپه باید حواسش باشد که باشگاه آینده‌اش را درست انتخاب کند. با اینحال من به تصمیم‌گیری نیکلاس ایمان دارم و می‌دانم که فصل آینده شاهد درخشش او در تیمهای سطح اول قاره به عنوان یک پدیده خواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها