کد خبر : 1601992 | 13 فروردين 1398 ساعت 16:06 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی نژاد ریسک بزرگی کرد

بوستانی: هیچ کس قبول نکرد به اس خوزستان بیاید

سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: اگر آن 6 امتیاز در ابتدای فصل کسر نمی شد، الان استقلال خوزستان شانس خیلی خوبی برای ماندن در لیگ داشت.

بوستانی: هیچ کس قبول نکرد به اس خوزستان بیاید

به گزارش "ورزش سه"، کریم بوستانی که چند هفته ای به عنوان شخص اول روی نیمکت استقلال خوزستان نشست، حدود یک ماه قبل از این سمت استعفا داد. بعد از او چند هفته ای کریم قنبری به عنوان مربی موقت و حالا هم سیروس نعمتی نژاد هدایت آبی های خوزستان را برعهده گرفتند؛ اما هیچ کدام از این اتفاقات باعث نشد تا این تیم از انتهای جدول جدا شود.


استقلال خوزستان که در همان هفته های ابتدایی با کسر 6 امتیاز مواجه شده، هم اکنون در فاصله 7 هفته مانده تا پایان لیگ برتر گزینه نخست سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید.


آبی های خوزستان در هفته بیست و چهارم نیز در یک بازی دشوار در جم به مصاف پارس جنوبی می روند و آخرین شانس های خود را برای ماندن در لیگ جست و جو می کنند.


کریم بوستانی، سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره شکست سنگین این تیم برابر تراکتورسازی به "ورزش سه" گفت: وضعیت این تیم خوب نیست و این را شرایط جدول نشان می دهد. من که یک ماهی هست از استقلال خوزستان جدا شدم و درست نیست خیلی راجع به این تیم حرف بزنم. به هر حال مدیریت خوبی در این تیم وجود ندارد؛ وگرنه که شرایط به اینجا نمی کشید. اگر آن 6 امتیاز در ابتدای فصل کسر نمی شد، الان استقلال خوزستان شانس خیلی خوبی برای ماندن در لیگ داشت.


وی در رابطه با دلیل جدایی اش از این تیم عنوان کرد: شرایط برای ادامه کار مهیا نبود. من چند هفته ای سرمربی تیم بودم و نتایج بدی هم نگرفتیم، اما واقعا نمی شد بهتر از این کار کرد. شنیدم برخی شایعه کردند اعضای تیم 80 درصد قراردادشان را گرفتند، اما تا جایی که من می دانم فقط 50 درصد قراردادها پرداخت شده است. در ضمن قرارداد اکثر بازیکنان در حد 30، 40 میلیون است.


سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره تغییرات متوالی در کادرفنی تصریح کرد: مدیریت باشگاه به دنبال یک سرمربی صاحب نام بود که بتواند شرایط ماندن در لیگ را مهیا کند، اما هیچ کس این سمت را قبول نکرد. در آخر هم که نعمتی نژاد این سمت را قبول کرد، به نظرم ریسک بزرگی بود.


بوستانی درباره شانس ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر گفت: هیچ چیز در فوتبال بعید نیست. هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما قطعا شرایط برای استقلال خوزستان سخت شده است. من که دیگر ارتباطی با کادرفنی این تیم و نعمتی نژاد ندارم. درست هم نیست که نه به این تیم برگردم و نه در کارهای فنی دخالتی داشته باشم. اگر الان نظری درباره بازی بعدی استقلال خوزستان با پارس جنوبی یا بازی های دیگر بدهم، حاشیه درست می شود.

 

دیدگاه‌ها