کد خبر : 1602007 | 13 فروردين 1398 ساعت 17:32 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

از مسئولین درخواست می‌کنم مردم را به زندگی عادی باز گردانند

میرزاپور: خانواده‌ام خسارت زیادی متحمل شده است

سنگربان اسبق و خرم آبادی تیم ملی ایران با ابراز همدردی با تمام هم استانی هایش از مسئولین درخواست کرد که به مردم کمک کنند تا آنها هر چه زودتر به شرایط عادی زندگی باز گردند.

میرزاپور: خانواده‌ام خسارت زیادی متحمل شده است

به گزارش "ورزش سه"، متاسفانه شروع سال جدید همراه شده است با موج ویرانی ای که در اثر سیلاب بسیاری از مناطق  ایران را در بر گرفته است و این بلایا هر روز ابعاد گسترده تری پیدا می کند .


روز گذشته موج سیلابی که از شهر های  آق قلا و در کل استان گلستان آغاز شده بود در ادامه  استان لرستان و همچنین مناطق شرقی استان خوزستان را هم دربرگرفت که باعث به بار آمدن خسارات وهمچنین از دست رفتن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این مناطق شد.


ابراهیم میرازپور که خودش اهل یکی از مناطق  استان لرستان به شمارمی آید  از آن دسته از کسانی است که در حال حاضر خانواده اش در این فاجعه خسارت بی شماری دیده است . او ضمن ابراز تاثر شدید از این  فاجعه گفت:« متاسفانه  بعد از اینکه سیل از استان گلستان شروع شد و تعداد زیادی ازهم وطنان ما در آنجا و همچنین در شیراز جانشان را از دست دادند، در این چند روز اخیرهم دراستان لرستان خصوصا شهرستان معمولان که زادگاه من است خسارت زیادی به بار آمده است.


در حال حاضر تمام اقوام پدری ازعموهایم گرفته تا پسرعموهای عزیزم در همان جا ساکن هستند و  طی صحبتی که با آنها داشتم در شرایط بسیار وخیمی به سر می برند  و به همین خاطر نتوانستم  این شرایط را تحمل کنم. از دیروز تا حالا چندین بار قصد کرده ام  به آنجا بروم اما  تمام راه هایی که منجر به رسیدن به آن مناطق می شود بسته بود و تا همین لحظه نتوانستم در آنجا حضور پیدا کنم چون هم از طرف پل دختر و هم از طرف خرم آباد جاده ها بسته است .


وی در خصوص اینکه آیا این خسارات تلفات جانی هم داشته است گفت:« خوشبختانه تا آن جا که من  اطلاع دارم خسارت جانی  در آن منطقه به بار نیامده است ولی خب میزان خسارت خیلی بیشتراز آن چیزی است که اعلام می شود. »


میرزاپور با درخواست از کسانی که دستی بر آتش دارند  و می توانند کمکی رابه آن مناطق ارسال کنند گفت:«  من از همین جا از همه مسئولین عاجزانه درخواست می کنم که هر چه سریعتر به درد مردم مظلوم آن مناطق خصوص پل دختر که خسارات وحشتناکی دیده است رسیدگی کنند  تا مردم بتواند حد اقل به  نیاز های اولیه هرچه زود تر دست پیدا کنند .»


 وی همچنین  خاطر نشان کرد:«  دربرخی از مناطق آب و برق و گاز و تلفن همگی قطع شده است و مردم هم اکنون در شرایط  بسیار سختی به سر می برند. متاسفانه  به خاطر اینکه راه های ارتباطی قطع شده، آدم نمی داند چه کاری انجام دهد .  من شخصا در این دو، سه روزه فشار زیادی را به این علت تحمل می کنم. چون از نزدیک نتوانستم در کنار خانواده  و مردم استانم باشم. هر چند حجم خسارت آنقدر زیاد بوده است که  کار خاصی از دست من بر نمی آید ولی شاید بتوانیم با حضورم به آنها بگوییم که در تحمل درد ناشی از این بلایا در کنارشان هستم تا شاید باعث دلگرمی آنها شود.»


او در باره میزان کمک های که در این مدت به آن منطقه فرستاده شده است  افزود:«  کمک های مسئولین هلال احمر و کمیته‌های ویژه با توجه به عدم دسترسی، کار امداد رسانی را بسیار سخت کرده است ولی  مطمئنا آنها  تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمت را به مردم برسانند. »


وی همچنین در خصوص استقرار افرادی که خانه هایشان زیر آب رفته است گفت:« خب شرایط شهر به طوری است که خانه های بالای دست، شرایط بهتری را دارند این روز ها را در کنار هم می گذرانند .»
میرزاپوردر خاتمه ضمن درخواست کمک از همه مسئولین کشوری بیان کرد:« با توجه به اینکه می دانم دولت درحال تلاش است تا کمک را به آن مناطق برساند از آنها می خواهم که هر تلاشی را که می توانند انجام دهند  تا هر چه زودتر مردمان این مناطق به زندگی طبیعی خود برگردند .»

دیدگاه‌ها