کد خبر : 1602343 | 15 فروردين 1398 ساعت 11:22 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین ستاره ژاپنی در ترکیب تراکتور کیست؟

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی یک دغدغه مهم برای بازی با نفت آبادان خواهد داشت.

جانشین ستاره ژاپنی در ترکیب تراکتور کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در شرایطی عصر روز جمعه مقابل نفت آبادان قرار می گیرد که یوکیا سوگیتا ستاره ژاپنی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سوگیتا در بازی با استقلال خوزستان دچار آسیب دیدگی شد و حالا در مسابقه با نفت آبادان هم غایب خواهد بود.


از این رو جورج لیکنز که در بازی قبلی نیز مسعود شجاعی و آنتونی استوکس را در اختیار نداشت با بازگشت این دو بازیکن دغدغه اصلی اش برای جانشینی سوگیتا است.


سوگیتا در بازی های گذشته تراکتورسازی وینگر چپ این تیم بوده است و به نظر می رسد ساسان انصاری و احمد موسوی اصلی ترین گزینه ها برای حضور در ترکیب این تیم باشند. احمد موسوی در بازی با استقلال خوزستان به عنوان وینگر راست بازی کرد تا اشکان دژاگه به وسط بیاید و جای خالی شجاعی را پر کند. حالا این احتمال وجود دارد که با بازگشت شجاعی، موسوی بازهم در پست وینگر راست باشد و دژاگه در وینگر چپ به جای سوگیتا به میدان برود.


البته با توجه به عملکرد خوب ساسان انصاری مقابل استقلال خوزستان و اینکه لیکنز علاقه زیادی هم به بازی استوکس دارد، احتمال دارد سرمربی تراکتور مهاجم ایرلندی را در نوک حمله بازی دهد و انصاری که پیش از این هم سابقه بازی درپست وینگر را دارد به جای سوگیتا به میدان برود. در این صورت دژاگه وینگر راست خواهد بود و شجاعی هم در پست هافبک وسط توپ می زند.


دیدار تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها