کد خبر : 1602416 | 15 فروردين 1398 ساعت 16:03 | 73.1K بازدید | 0 دیدگاه

بشار و سیامک جانشین ترابی و سروش شدند

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان مشخص شد

سرمربی پرسپولیس ترکیب تیمش را مقابل پیکان مشخص کرد

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با روحیه بالایی که از سه امتیاز مقابل استقلال کسب کرده‌اند، در بازی امروز مقابل پیکان به دنبال حفظ صدرنشینی خواهند بود.


برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز با یک تغییر نسبت به جدال با استقلال در زمین حاضر خواهد شد. 

 

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، محمد نادری، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، ماریو بودیمیر و علی علیپور 11 مرد اصلی پرسپولیس در بازی امروز خواهند بود.


بیرانوند که این روزها عضو فعال اجتماعی سرخپوشان در مساله سیل لرستان محسوب می‌شود، بار دیگر درون دروازه حاضر شده است و به دنبال حفظ دروازه تیمش مقابل خط حمله خطرناک پیکان خواهد بود.


خط دفاعی پرسپولیس نیز با رهبری سیدجلال حسینی و زوج او شجاع خلیل زاده در زمین حاضر شده است. محمد نادری که یکی از ستاره‌های پرسپولیس در دیدار دربی بود بار دیگر در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد و مهدی شیری با حضور در سمت راست دفاعی در تقابل با تیم سابقش است.


کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی است و در کنار او احمد نوراللهی که گلزن دربی است، حاضر خواهد شد. در خط میانی اما برانکو یک تغییر در ترکیب تیمش شکل داده و علیرغم نمایش موفق سروش رفیعی در جدال با استقلال این بازیکن را نیمکت نشست کرده و از بشار رسن در ترکیب اصلی سود برده است و مهدی ترابی نیز از ترکیب خارج شده تا سیامک نعمتی بار دیگر به ترکیب اضافه شود و در کنار او در فاز تهاجمی تیم حاضر خواهند شد.


علی علیپور نیز بعد از یک بازی دوری از گلزنی اکنون برای بازگشت به صدر جدول گلزنان و حفظ رقابت مدعیان آقای گلی در این بازی بی تابی می‌کند و به عنوان برترین گلزن پرسپولیس برابر پیکان با چهار گل، به دنبال افزایش رکورد خود است. ماریو بودیمیر نیز در کنار این بازیکن به دنبال اولین گل خود در لیگ برتر است و باید دید خط دفاعی پیکان این اجازه را به او خواهند داد یا خیر.

دیدگاه‌ها