کد خبر : 1602456 | 15 فروردين 1398 ساعت 18:58 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم ۱-۰ مس رفنسجان

لیگ یک/ ورود کمالوند به جمع مدعیان لیگ برتر

تیم آلومینیوم اراک با شکست مس رفسنجان به رده دوم مسابقات لیگ یک صعود کرد.

لیگ یک/  ورود کمالوند به جمع مدعیان لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" تیم آلومینیوم اراک دقایقی پیش توانست با گل دقایق پایانی ایمان باصفا از روی نقطه پنالتی برد شیرین و حساسی را برابر مس رفسنجان به دست آورد و این گونه به رده دوم جدول مسابقات لیگ یک برسد.


شاگردان فراز کمالوند که هفته گذشته مقابل کارون اروند خرمشهر به تساوی بدون گل تلخی دست یافته بودند این هفته برای برد به زمین آمده بودند تا تیم سختکوش رفسنجانی را شکست داده و از قرعه استراحت گل ریحان البرز استفاده کنند و در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرند. این بازی که در اراک برگزار می شد با برتری آلومینیوم شروع شد و آنها می‌توانستند در همان نیمه اول گل برتری را وارد دروازه حریف کرمانی خود بکنند. اما این اتفاق رخ نداد تا همه چیز به نیمه دوم گره بخورد. در نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار تیم میزبان قرار داشت و مسی‌ها تنها می توانستند بر روی ضد حمله به گل برسند که عملکرد خط دفاعی آلومینیوم این اجازه را به آنها نداد.


 در حالی که همه انتظار داشتند مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد اما در دقیقه ی ۹۰ بازی یکی از بازیکنان آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور با نشان دادن نقطه پنالتی آنها را در آستانه کسب سه امتیاز قرار بدهد. در نهایت هم همین شد و ایمان باصفا به مانند چند بازی قبل پنالتی به دست آمده را به گوشه دروازه فرستاد تا سه امتیاز شیرین و حساس نصیب این تیم صنعتی بشود.


آلومینیوم اراک با این برد ۴۵ امتیازی شد تا به رده دوم جدول برسد. موضوعی که ممکن است بعد از برد شاهین بوشهر در این هفته به خطر بیفتد و آنها را به رده سوم بفرستد. مس رفسنجان نیز با ۳۲ امتیاز رده ای بهتر از دهم را در اختیار ندارد.

دیدگاه‌ها