کد خبر : 1602591 | 16 فروردين 1398 ساعت 14:20 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

در بی توجهی بارسلونا به اعتراضات

جهنم نوکمپ در انتظار گریزمان؛ روز داوری (عکس)

آنتوان گریزمان از نگاه بسیاری از هواداران بارسلونا یک خائن محسوب می شود؛ کسی که سال گذشته با رد پیراهن شماره هفت بارسا، زیر قول خود زد.

جهنم نوکمپ در انتظار گریزمان؛ روز داوری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،در واپسین روزهای مانده به جام جهانی 2018 بود که گریزمان در یک مستند جنجالی خبر از تمدید قراردادش با اتلتیکو داد تا سران بارسا را با یک شوک بزرگ مواجه کند.

در واقع تلاش حداکثری مسئولان اتلتیکو بود که در آخرین روزها گریزمان را به ماندن متقاعد کرد. سران بارسا پیراهن شماره 7 تیم شان را که پس از آردا توران به بازیکنی داده نشده بود، برای گریزمان نگاه داشته بودند و در واقع همه چیز نیز حکایت از پیوستن این بازیکن به بارسا داشت اما ستاره فرانسوی در نهایت زیر قول خود زد و قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرد.

تقریبا 10 ماه بعد، شرایط کاملا متفاوت شده است. پس از اینکه اتلتیکو از لیگ قهرمانان به آن شکل بد برابر یوونتوس حذف شد و شانس قهرمانی در تمام جام های فصل نیز برای این تیم از دست رفته، گریزمان از تمدید قرارداد پشیمان شده و سودای جدایی را در سر دارد. مقصد مشخص است: بارسلونا.

 

 

1391931

 

 

رقم فسخ گریزمان از 200 میلیون یورو در ابتدای جولای به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت که این برای ستاره ای همچون گریزمان رقم اندکی محسوب می شود و جذب او را بسیار ساده تر خواهد کرد. گریزمان برای رسیدن به این مهم حاضر است تخفیف ویژه ای نیز به بارسا بدهد و رقم دستمزدش را از 23 به 16 میلیون یورو کاهش دهد.

 

تیتر یک نشریات امروز بارسلونا نیز به همین قضیه اشاره دارد.

نشریه اسپورت با تیتر محاکمه گریزمان به این موضوع اشاره کرده است و اسپورتیو نیز بحث بر سر جذب گریزمان را روی جلد برده است.

 

 

1395415

 

1395417

 

 

موندودپورتیوو معتقد است که گریزمان بالاتر از لوکا جوویچ، گزینه شماره یک تقویت خط حمله محسوب می شود.

 

 

1395416

 

 

در این بین نباید یک مشکل بزرگ را نادیده گرفت و آن هم خشم هواداران است. بسیاری از آنها معتقدند که گریزمان به بارسلونا خیانت کرده و شایستگی لازم برای پوشیدن پیراهن تیم محبوب شان را ندارد. فردا و در بازی بارسا-اتلتیکو، نوکمپ قطعا جهنمی برای گریزمان خواهد بود و باید انتظار سوت های اعتراضی ممتد را داشته باشد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، در باشگاه اما عقیده ای دیگر دارند. کادر فنی و نیز تیم مدیریت ورزشی بر این اعتقادند که گریزمان به بارسا خیانت نکرد و تنها به اتلتیکو وفادار ماند. اینکه قضیه او کاملا با نیمار متفاوت است. اریک ابیدال و رامون پلانس، دو بازوی قدرتمند مدیریت ورزشی کاملا بر این اعتقادند که جذب گریزمان 28 ساله، ممکن خواهد بود و او پس از یکی دو سال و خداحافظی لوئیس سوارز، بهترین زوج ممکن برای مسی در سال های پایانی فوتبال فوق ستاره آرژانتینی خواهد بود.

در باشگاه به این نکته واقفند که هواداران از گریزمان دلخور هستند و او فردا به سختی جریمه خواهد شد ولی آن را یک اتفاق طبیعی می دانند. اینکه حتی اعتراضات گسترده نیز سدی در راه جذب ستاره فرانسوی نخواهد بود. 

بارسلونا به دنبال جذب یک شماره 9 درجه یک است و گریزمان در حال حاضر گزینه شماره یک محسوب می شود؛ بالاتر از لوکا جوویچ، مهاجم صرب باشگاه فرانکفورت. در واقع گریزمان فعلا گوی سبقت را از جوویچ ربوده و بازیکن مورد علاقه کادر فنی محسوب می شود. کسی که بارسا را همچنان مدعی فتح تمام جام ها نگاه خواهد داشت؛ با علم به اینکه رئال به دلیل افتضاح فصل جاری، برای سال بعد خود را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

در واقع اگر تا ماه گذشته لوکا جوویچ گزینه شماره یک بود، حالا همه چیز به سود گریزمان یپش می رود. جذب ستاره صرب 60 تا 70 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت و گریزمان 120 میلیون یورو اما سران بارسا معتقدند که جوویچ هنوز به درجه ای نرسیده است که ارزش پرداخت 70 میلیون یورو را داشته باشد اما گریزمان با تجربه و کیفیت بالاتر و اینکه مشکلی هم برای وفق پیدا کردن با شرایط لالیگا نخواهد داشت، گزینه معقول تری خواهد بود.

دیدگاه‌ها