کد خبر : 1602638 | 16 فروردين 1398 ساعت 17:32 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

حق وردی: نباید مقابل پرسپولیس می‌باختیم

مدافع میانی پیکان مدعی است تیمش اگر تمرکز خود را در جریان بازی حفظ می‌کرد موفق به کسب امتیاز برابر پرسپولیس می‌شد.

حق وردی: نباید مقابل پرسپولیس می‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق وردی، مدافع میانی پیکان در خصوص دیدار با پرسپولیس که با شکست این تیم همراه بود گفت: درست است که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت اما این مساله زمانی رخ داد که با یک گل عقب افتاده بودیم و تا دقایق زیادی تمرکز بازیکنان از بین رفته بود. اگر با تمرکز بازی را دنبال می‌کردیم می‌توانستیم با سود بردن از نقاط ضعف پرسپولیس به نتیجه برسیم.


وی ادامه داد: من قبل از بازی بیمار شده بودم و شب قبل از آن تب و لرز شدیدی داشتم و با زور آمپول به بازی رسیدم. به هرحال دوست داشتم به تیم کمک کنم و پرسپولیس تیم قدرتمندی است و مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود. ما در بازی‌های قبلی عملکرد خوبی داشتیم و به کورس نتیجه گیری بازگشته بودیم. این شکست البته باعث نمی‌شود شرایط ما بد شود و مطمئنا از بازی بعدی بار دیگر تلاش خواهیم کرد تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.


مدافع پیکان در خصوص عملکرد داوری گفت: اکنون که بازی را واگذار کرده‌ایم و نمی‌خواهم درباره این مساله حرف بزنیم. ما در خیلی از بازی‌ها از این ناحیه ضرر کرده‌ایم و روی عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم. سعی خواهیم کرد خیلی زود این شکست را فراموش کنیم و به بازی‌های بعدی و پیروزی و بازگشت به بالای جدول فکر کنیم.


حق وردی در پایان درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل ذوب آهن گفت: باید بتوانیم در این بازی به برتری دست پیدا کنیم. در بازی مقابل این تیم به تساوی رسیدیم و اکنون آنها شرایط بهتری دارند و طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند. با این حال بعد از این باخت اکنون تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا با کسب نتیجه لازم به بالای جدول برسیم. ما توانایی دستیابی به امتیاز مقابل پرسپولیس را نیز داشتیم و نباید می‌باختیم اما همه چیز را فراموش می‌کنیم و به بازی آینده تمرکز می کنیم.

 

دیدگاه‌ها