کد خبر : 1602783 | 17 فروردين 1398 ساعت 12:17 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

‌کری خوانی کاپیتان لیورپول و گری نویل در همشایر

لیورپول دیروز در زمین ساوتهمپتون، در منطقه همشایر، بازی 1-0 باخته را به لطف گلهای کیتا، صلاح و کاپیتانش، هندرسون با پیروزی به پایان برد تا بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر برگردد.

‌کری خوانی کاپیتان لیورپول و گری نویل در همشایر

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در استادیوم سنت مری، ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون با اینکه همان ابتدای بازی با گل شین لانگ عقب افتاده بود اما با درخشش صلاح و هندرسون در ده دقیقه پایانی موفق شد 3-1 به پیروزی رسیده و به صدر جدول بازگردد. جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول که دیروز از ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند و پیروزی قرمزهای آنفیلد را قطعی کند.

 

1395643

 

هندرسون بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی نتوانست در مقابل وسوسه کری خوانی برای گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس پخش تلویزیونی بازی که در کنار زمین حضور داشت غلبه کند و به سراغ او رفت.

 

گری نویل که کارشناس این بازی برای شبکه اسکای بود درباره گفتگویش با هندرسون در پایان بازی گفت:" جردن هندرسون سراغم آمد و گفت انگار خیلی خوشحال نیستی گری".

 

1342642

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" من در جواب گفتم نه، خوشحال نیستم جردن. چون اصلا رقابت شما و سیتی برایم جذابیت ندارد. چون دوست ندارم هیچکدام از شما قهرمان لیگ شود".

 

 

 

دیدگاه‌ها