کد خبر : 1602845 | 17 فروردين 1398 ساعت 15:00 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: مالکان نساجی به خاطر قلعه نویی آنجا هستند؛

قلعه‌نویی نه؛ چرا باید به یک انسان توهین شود !

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان می گوید حتی اگر تمام افتخارات امیرقلعه نویی را نادیده بگیریم، چرا باید به عنوان یک انسان به قلعه نویی توهین شود.

قلعه‌نویی نه؛ چرا باید به یک انسان توهین شود !

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اتفاقات تلخی در ورزشگاه وطنی قائمشهر رقم خورد و امیرقلعه نویی با توهین برخی هواداران حاضر در ورزشگاه روبرو شد؛ موضوعی که سبب شد او به کنفرانس خبری نرود، البته  بلافاصله آقای حدادیان در مصاحبه تلویزیونی عذرخواهی کردند و اولین ساعت های صبح امروز هم باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای خبر داد که حتما با عاملان توهین به سرمربی سپاهان برخورد می شود.


یک روز پس از اتفاقات رخ داده در قائمشهر، رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" اینگونه حرف هایش را در مورد دیدار سپاهان برابر نساجی مازندران آغاز می کند: بازی بسیار خوبی بود؛ بچه ها خیلی تلاش کردند. با اینکه روی چمن طبیعی تمرین می کنیم و فقط یک جلسه در یک زمین مصنوعی تمرین کردیم. با این حال بچه ها از جانشان مایه گذاشتند که از آنها واقعا تشکر می کنم.


فتاحی حرف هایش را با انتقاد از شرایط رختکن ورزشگاه وطنی ادامه داد و بیان کرد: مورد دیگر بحث ورزشگاه وطنی است؛ متوجه شدیم زمانی که تیم های بزرگ یعنی استقلال و پرسپولیس آنجا بوده اند دو رختکن را در اختیار آنها گذاشته اند. اما ما در یک رختکن کوچک سه در چهار بودیم. طوری شده بود که از وقتی آقای قلعه نویی وارد ورزشگاه شد، حتی به رختکن نیامد و روی نمیکت نشست و واقعا نمی دانیم چرا این اتفاقات باید رقم بخورد و چرا باید به چنین ورزشگاهی اجازه بازی داده شود.


وی ادامه داد: البته تشکر می کنم از یگان ویژه جناب سرهنگ فرهنگ دوست و جناب سرهنگ مظفری رئیس نیروی انتظامی قائمشهر که خیلی طی مدت حضور ما در آنجا کمک کردند.


حرف بعدی فتاحی در مورد توهین به امیرقلعه نویی در وطنی بود. او درباره این موضوع می گوید: ببینید آقای قلعه نویی بود که آقای صنیعی فر و حدادیان ترغیب کرد که به باشگاه نساجی بروند؛ این دو فرد به خاطر درخواست آقای قلعه نویی آمدند. حتی آقای فکری هم می تواند شهادت بدهد که آقای قلعه نویی در مقطعی از جیبشان کمک کردند و حتی کانون هواداران نساجی مازندران هم به استقبال ما آمدند.


سرپرست باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه فحاشی به قلعه نویی از جایی نشات گرفته، بیان کرد: می خواهم بگویم کاری که شده از جایی خط گرفته شده؛ واقعا چرا باید این اتفاق بیافتد و به آقای قلعه نویی فحاشی کنند. من اصلا نمی گویم که قلعه نویی سرمربی سپاهان، تیم ملی یا پرافتخاترین مربی لیگ برتر است، حرفم این است که اصلا چرا باید به یک انسان بی احترامی شود. بازیکنان ما هم خیلی ناراحت بودند و واقعا جو ورزشگاه آنها را شوکه کرده بود. واقعا امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. 18 سال است که در سپاهان هستم ولی اصلا چنین چیزی ندیده ام.


در پایان فتاحی در مورد دیدار بعدی سپاهانی ها صحبت کرد و افزود: از 150 تماشاگری که خودشان به ورزشگاه وطنی آمده بودند، واقعا تشکر می کنم. به هر حال مسافت خیلی زیاد بود. باز هم از آنها تشکر می کنم و دستشان را می بوسم؛ با اینکه ورزشگاه پر بود ولی تمام طول بازی تیم را تشویق کردند. امیدوارم روز جمعه هم که در ورزشگاه نقش جهان مقابل استقلال بازی می کنیم، روزی خاطره انگیز با حضور هواداران رقم بخورد.

دیدگاه‌ها