کد خبر : 1602888 | 17 فروردين 1398 ساعت 18:04 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک هفته عذاب کشیدم، خدا به دلم نگاه کرد

گرامی: تارتار بخواهد، پلی‌میکر هم می‌شوم!

مدافع پارس جنوبی جم می‌گوید در هر پستی که سرمربی تیمش صلاح بداند بازی می‌کند و تلاشش را برای موفقیت انجام می‌دهد.

گرامی: تارتار بخواهد، پلی‌میکر هم می‌شوم!

فریبرز گرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برتری دراماتیک پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم. از دقیقه یک تا 90 روی دروازه حریف بودیم و فشار آوردیم اما بدشانسی باعث شد تا توپ‌هایمان به گل نرود. یک گل عجیب و غافلگیر کننده خوردیم و اخراجی هم دادیم اما با همت بازیکنان و حمایت خوب هواداران توانستیم برگردیم و در دقایق پایانی پیروز شویم.


گرامی در دو هفته گذشته دو اتفاق متفاوت را تجربه کرد؛ او هفته گذشته مقابل پدیده وقتی گلر پارس اخراج شد و تعویضی باقی نمانده بود، دروازه‌بان شد و در دقیقه 94 گل خورد تا تیمش شکست بخورد. در بازی دیروز اما مدافع پارس جنوبی با نظر مهدی تارتار در خط حمله به کار گرفته شد و توانست در ثانیه‌های پایانی گل برتری را بزند. گرامی در این خصوص گفت: در طول یک هفته گذشته خیلی ناراحت بودم. واقعا یک هفته عذاب کشیدم و حتی نتوانستم درست بخوابم اما خدا به دلم نگاه کرد و قسمت این بود که در این بازی گل برتری را بزنم.


وی ادامه داد: با اینکه من مقصر باخت مقابل پدیده نبودم اما شرایط سختی را تجربه کردم. جالب اینکه هردو اتفاق در وقت‌های اضافی نیمه دوم بود. خداراشکر می‌کنم که دیروز سربلند شدم. گفتم که خدا به دلم نگاه کرد.

 

1395745


گرامی درباره اینکه امسال علاوه بر پست تخصصی‌اش یعنی دفاع وسط درون دروازه ایستاده و در خط حمله نیز بازی کرده، تاکید کرد: من تابع نظر آقای تارتار هستم. سرمربی تیم بنا به شرایط بازی تصمیم می‌گیرد از کدام بازیکنان در چه پستی استفاده کند. اگر آقای تارتار بگوید پلی‌میکر بازی کن هم این کار را می‌کنم و مشکلی ندارم. مهم این است که برای تیمم مثمرثمر باشم.


مدافع پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا با اتفاقات اخیر می‌تواند به ترکیب پارس جنوبی جم برسد، افزود: من نهایت تلاشم را می‌کنم. اوایل فصل کمی از نظر بدنی آماده نبودم اما الان شرایط خوبی دارم. اگر بازی کنم برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم و اگر هم در ترکیب اصلی نباشم برای برد تیم دعا خواهم کرد. آقای تارتار هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی انسان بزرگی هستند و طی مدتی که در کنار هم هستیم از ایشان نکات زیادی را یاد گرفتم.

دیدگاه‌ها