کد خبر : 1603036 | 18 فروردين 1398 ساعت 11:35 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

عامل اصلی نیامدن اروین به ایران؛ اضافه وزن!

گفته می شود دلیل اصلی نیامدن دوباره لی اروین به ایران اضافه وزن این بازیکن بوده است.

عامل اصلی نیامدن اروین به ایران؛ اضافه وزن!

به گزارش "ورزش‌سه"،  لی اروین یکی از بی انضباط ترین بازیکنان این فصل تراکتورسازی بوده است؛ او 3 هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم به کشورش رفت و سر موعد به ایران برنگشت. این مهاجم اسکاتلندی چند روز بعد یک گواهی پزشک برای مسئولان تراکتورسازی فرستاد که در آن نوشته شده بود به دلیل افسردگی نیاز به یکماه استراحت مطلق دارد.


اروین بعد از پایان آن تاریخ بازهم حدود دو ماه در تمرینات غیبت داشت تا اینکه با شروع نیم فصل دوم با مسئولان باشگاه برای بازگشت به توافق رسید و در تمرینات شرکت کرد. او با این حال هیچ گاه از سوی جورج لیکنز به بازی گرفته نشد و حالا گفته می شود این بازیکن حدود 10 کیلوگرم اضافه وزن داشته است.


قبل از نوروز که اروین به کشورش رفت و تا الان هم به ایران برنگشته، مسئولان تراکتورسازی به نظر می رسد قید او را زده اند و با توجه به اضافه وزنی که این بازیکن دارد و نمی تواند فعلا برای این تیم(حداقل در فصل جاری) به میدان برود، احتمالا در پایان فصل درباره او تصمیم گیری کنند.


اروین قراردادی 4 ساله با باشگاه تراکتورسازی امضا کرده و به همین خاطر در پایان لیگ هجدهم باید با مسئولان این باشگاه به توافق برسد و مشخص شود چه سرنوشتی در لیگ ایران پیدا می کند.

دیدگاه‌ها