کد خبر : 1603085 | 18 فروردين 1398 ساعت 13:51 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اکرم عفیف ستاره قطری فوتبال آسیا

السد و عنابی‌ها گوش به فرمان سردار جوان

به ثمر رساندن 24 گل در هر لیگی می تواند مهاجم مورد نظر را تبدیل به آقای گل کند اما این اتفاق در لیگ ستارگان قطر نیفتاد و اکرم عفیف نتوانست از زیر سایه بغداد بونجاح دربیاید.

السد و عنابی‌ها گوش به فرمان سردار جوان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های فصل اخیر فوتبال قطر قطعا اکرم عفیف بود. او با به ثمر رساندن 24 گل در لیگ ستارگان قطر توانست آماری فوق العاده و بی سابقه ای از خود به جا بگذارد. او در حالی که نزدیک بود تا بتواند به عنوان آقای گلی لیگ دست پیدا کند در نهایت موفق به این کار نشد. اتفاقی که اگر می افتاد قطعا تاریخی بود چرا که تاکنون در لیگ ستارگان قطر، آقای گلی از این کشور وجود نداشته و همه گلزنان بزرگ این لیگ خارجی بودند.


اکرم عفیف قطعا یکی از عوامل اصلی تیم های ملی قطر و السد بود. او در تیم ملی به همراه بازیکنانی نظیر معز علی و عبدالعزیز حاتم و ... توانست عنوان تاریخی قهرمانی جام ملت های آسیا را برای قطر به دست بیاورد ضمن آنکه او از عوامل اصلی قهرمانی السدی ها در لیگ ستارگان قطر نیز محسوب می شود. تیمی که بازی اخیر خود را برابر الاهلی با نتیجه 7 بر 2 با پیروزی تمام کرد و یک هفته زودتر از پایان بازی ها، با قهرمانی به کار خود پایان داد.


اکرم عفیف پیش از این در کسب اولین عنوان قهرمانی تاریخ فوتبال قطر نیز شریک بود. او توانست با تیم جوانان قطر در بازی های آسیایی میانمار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و البته به همراه تیم جوانان راهی رقابت های جام جهانی نیوزیلند در سال 2014 شده بود.

 

1396009


ستاره قطری ها دو فصل پیش راهی اسپانیا شده بود تا به عنوان یکی از لژیونرهای قطر در این کشور محسوب شود. اتفاقی که پس از فصل مورد نظر به پایان رسید و این بازیکن با بازگشت به السد دوران جدیدی در فوتبال خود آغاز کرد.


همان طور که عنوان شد بازگشت اکرم عفیف به لیگ ستارگان قطر با به ثمر رساندن 24 گل همراه بود و این تعداد گل در هر لیگی می توانست بازیکن مورد نظر را تبدیل به آقای گل کند اما یک مهاجم فوق العاده به نام بغداد بونجاح توانست با آمار عجیب و غریب 39 گل زده به عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر دست پیدا کند.

 

1396010

دیدگاه‌ها