کد خبر : 1603364 | 19 فروردين 1398 ساعت 18:45 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

اندی کول:

دلیلی برای ترس یونایتد از بارسا وجود ندارد

منچستریونایتد به نوعی حساس ترین بازی فصل خود را برابر بارسلونا پیش رو دارد.

دلیلی برای ترس یونایتد از بارسا وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب منچستریونایتد باید برابر بارسلونا صف آرایی کند. یونایتد هیچ شانسی در لیگ برتر ندارد و تنها برای کسب سهمیه می جنگد ولی در لیگ قهرمانان هنوز شانس راهیابی به مراحل بالاتر را دارد.

 

 

1394680

 

 

اندی کول، مهاجم سابق منچستریونایتد درباره این بازی گفت‌:« توصیه‌ام به بازیکنان یونایتد این است که از این مسابقه لذت ببرند و فوتبال شجاعانه‌ای را به نمایش بگذارند. دلیلی برای ترس وجود ندارد. بارسلونا تیم بزرگ، با بازیکنان فوق ستاره در ترکیب خود است اما این دلیل نمی‌شود که منچستریونایتد بخواهد رو به بازی تدافعی بیاورد. منچستریونایتد باید از بازی رفت نهایت استفاده را ببرد. من با شناختی که از سولسشر دارم، مطمئنم که منچستر بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.»

 

 

1395955

 

 

مهاجم سابق یونایتد که زوج خوبی با دوایت یورک در این تیم تشکیل داده بود، در بخش پایانی صحبت‌های خود اضافه کرد:« در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. منچستریونایتد در بازی قبل برابر پاری سن ژرمن این موضوع را ثابت کرده است. بارسلونا فوق ستاره‌ای همچون لیونل مسی در اختیار دارد که این کار را برای منچستریونایتد سخت خواهد کرد.

من قبل از اینکه یونایتد با بارسلونا برخورد کند، دقیقا گفته بودم که این اتفاق رخ می‌دهد و همین هم شد و امیدوارم که بتوانیم بارسلونا را از پیش رو برداریم و به مرحله بعد این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها