کد خبر : 1603510 | 20 فروردين 1398 ساعت 10:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پورتو: پارسال تمام شد و رفت، انتقام یعنی چه؟

کونسیسائو، سرمربی پورتو، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول، صحبتهای اخیر یورگن کلوپ را رد کرده و گفت انگیزه تیمش در بازی امشب مقابل لیورپول، گرفتن انتقام پارسال نخواهد بود.

سرمربی پورتو: پارسال تمام شد و رفت، انتقام یعنی چه؟

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو که تیمش امشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود می‌گوید شاگردانش در مصاف این مرحله مقابل لیورپول به دنبال گرفتن انتقام چمپیونزلیگ پارسال نیستند.

 

لیورپول سال گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف پورتو رفت و در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شد با نتیجه 5-0 تیم پرتغالی را شکست داده و راهی مرحله بعد شود. اما نکته دیدارهای دو تیم این بود که لیورپول هر 5 گل را در زمین حریف به ثمر رساند تا یکی از شکست‌های تلخ تاریخ اخیر پورتو رقم بخورد.

 

1396367

 

یورگن کلوپ در آستانه بازی امشب دو تیم گفته بود پورتو به دنبال انتقام‌گرفتن از لیورپول خواهد بود ولی کونسیسائو حرفهای همتای خود را رد کرده و گفت پارسال، گذشت و رفت. انگیزه ما از بازی مقابل لیورپول به هیچ وجه انتقام نخواهد بود.

 

کونسیسائو در این باره گفت:" مدام از من می‌پرسید که شما برای انتقام گرفتن به مصاف لیورپول می‌روید؟ نه، انتقامی در کار نیست. این یک بازی فوتبال است. همه بازی‌ها برای خودشان تاریخچه‌ای دارند که با بازی‌های دیگر متفاوت است. ولی همه باید این را بدانند که نتیجه هیچ بازی‌ای نمی‌تواند شخصیت و نام تیم ما را زیر سوال ببرد".

 

سرمربی پورتو در ادامه گفت:" آنچه پارسال اتفاق افتاده متعلق به پارسال است. تمام شد و رفت. ما نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و حریف از فرصتهایش نهایت استفاده را کرد. ولی آن بازی تمام شد و رفت. صحبت کردن از انتقام دیگر چه معنایی دارد؟ ما لیورپول را یک تیم قدرتمند می‌دانیم. همین و بس".

 

دیدگاه‌ها