کد خبر : 1603717 | 20 فروردين 1398 ساعت 23:02 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

تب و لرز داشتم ولی دلم نیامد بازی نکنم؛

کامیابی نیا: شجاع همیشه در تمرینات قیچی می زند

هافبک جنگنده تیم پرسپولیس معتقد است که شرایط این تیم با توجه به فشردگی بازی ها دشوار است و باید ریکاوری خوبی انجام دهند.

کامیابی نیا: شجاع همیشه در تمرینات قیچی می زند

به گزارش ورزش سه، کمال کامیابی نیا پس از پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. در بازی های قبلی هم ما خیلی خوب بازی کردیم ولی مستحق نتایج رقم خورده نبودیم. خدا را شکر که این سه امتیاز را گرفتیم و خودمان را در جدول نگه داشتیم. 


او در مورد وضعیت جسمانی خودش نیز گفت: از روزی که اینجا آمدیم تب و لرز شدیدی داشتم و اصلا شرایطم خوب نبود. خیلی با خودم کلنجار رفتم که بازی نکنم اما دلم نمی آمد. از دکتر حقیقت تشکر می کنم که به من رسیدگی کرد و توانستم بازی کنم.

 

او در مورد گل زیبای شجاع خلیل زاده هم گفت: در تمرینات شجاع خیلی قیچی می زند. خوشحالم برایش که اینجا در بازی هم قیچی او گل شد.

 

کمال کامیابی نیا در واکنش به موقعیت گلی که از مقابل دروازه نجات داد، گفت: به هر حال ما همه با هم دفاع و حمله می کنیم. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد.

 

او در مورد وضعیت تمرینات و شرایط مالی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: شرایط ورزشگاه شهید کاظمی اصلا خوب نیست. فکر می کنم 35 تا 40 روز به پایان فصل مانده است. امیدوارم مسئولان باشگاه بتوانند طلب های معوقه بچه ها را بدهند. به هرحال بچه ها هم زحمت می کشند و امیدوارم که بتوانند دریافتی آنها را به درصد خوبی برسانند و ما هم بتوانیم با تمام وجود کار کنیم.

 

کامیابی نیا در مورد شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت: هر چهار روز بازی داریم و شرایط سخت است. امیدوارم که بتوانیم خوب ریکاوری کنیم. همانطور که شجاع گفت، زمین مناسب نداریم. امیدواریم با تدابیر آقای برانکو خوب ریکاوری کنیم و برای بازی سایپا آماده شویم.

 

او در پاسخ به سوالی درباره دیدار برگشت با الاهلی گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. این بازی هم تمام شد و الان فقط به سایپا باید فکر کنیم.

دیدگاه‌ها