کد خبر : 1603773 | 21 فروردين 1398 ساعت 10:40 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب ناکامی دوباره سعودی ها مقابل حریفان ایرانی

تکرار سرنوشت تلخ الهلال برای الاهلی فوساتی

رسانه های سعودی امروز در واکنش به عملکرد ضعیف دو نماینده سرشناس این کشور مقابل رقیبان ایرانی خود به انتقاد از این تیم ها و مربیان سرشناس پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، 24 ساعت بعد از باخت الهلال برابر استقلال در دوحه، الاهلی دیگر نماینده پرآوازه عربستانی ها در دبی مقابل پرسپولیس تسلیم شد تا رسانه های سعودی این اتفاق را فاجعه ای بزرگ برای فوتبال باشگاهی این کشور قلمداد و انتقادات شدیدی از دو تیم و مربیان آنها داشته باشند. بیشتر رسانه های سعودی و عرب زبان با اشاره به تکرار سرنوشت تلخ الهلال این بار برای الاهلی مدعی شد این باخت می تواند تبعات زیادی برای باشگاه محبوب شهر جده در پی داشته باشد.

 

الریاضیه:پایان شکست ناپذیری الاهلی


الاهلی با این شکست و قرار گرفتن در رده آخر جدول رده‌بندی کار خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت کرد. الاهلی تاکنون موفق به شکست تمام تیم‌های ایرانی شده است اما برابر پرسپولیس نتوانسته این کار را انجام دهد. در دقیقه 78 درگیری میان بسیاری از بازیکنان 2 تیم پرسپولیس و الاهلی صورت گرفت و داور به حسین عبدالغنی نیز کارت زرد داد.

 

عاجل: بزن بزن بی فایده


الاهلی بعد از پیروزی چهار بر صفر برابر الشباب در لیگ عربستان از روحیه خوبی برخوردار بود و امیدوار بود که در این دیدار هم به پیروزی برسد اما آنها شکست تلخی برابر پرسپولیس داشتند. در نیمه دوم باز هم شاهد درگیری‌های بین بازیکنان دو تیم بودیم، جنجالی که فایده ای برای الاهلی نداشت. در ادامه دو تیم فرصت‌هایی داشتند اما بازی با همین نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

یورو اسپورت عربی: قعرنشینی


الاهلی برای دومین بار پیاپی در آسیا تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم سخت شود و به قعر جدول رده بندی سقوط کند. با این نمایش اوضاع برای خورخه فوساتی سخت تر از همیشه خواهد شد و هیچ بعید نیست حکم اخراج این مربی هم صادر شود.

 

اخبارنا: شکست تلخ


الاهلی برابر پرسپولیس شکست تلخی را متحمل شد تا شرایط در جدول رده بندی برای آنها سخت شود. پرسپولیس در این دیدار با وجود آنکه شروع احتیاط آمیزی داشت اما در ادامه بهتر و بهتر شد و الاهلی هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

 

 

1396691

 

دیدگاه‌ها