کد خبر : 1603834 | 21 فروردين 1398 ساعت 13:01 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس پورتو: بازیکن ما شانس آورد که پایش نشکست

پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو بعد از شکست دیشب تیمش مقابل لیورپول با انتقاد از اخراج نشدن محمد صلاح به دلیل خطا روی دانیلو بازیکن این تیم، می‌گوید دانیلو شانس آورده که پایش توسط صلاح نشکسته.

رئیس پورتو: بازیکن ما شانس آورد که پایش نشکست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب موفق شد در خانه خود پورتو را 2-0 شکست داده و گام مهمی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد. اما صحنه بحث‌برانگیزی که در این بازی اتفاق افتاد خطای شدید محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول روی دانیلو بازیکن پورتو بود. صحنه‌ای که با اعتراض شدید پورتویی‌ها روبرو شد ولی بعد از چک کردن VAR توسط داور، صلاح حتی کارت زرد هم دریافت نکرد.

 

1396762

 

پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو با انتقاد شدید از تصمیم داور می‌گوید بازیکن تیمش شانس آورده که در آن صحنه مورد نظر، پایش نشکسته و برای چند ماه از میادین دور نمانده است. رئیس پورتو در این باره گفت:" دانیلو باید خدا را شکر کند که پایش در آن صحنه نشکسته. خطایی که صلاح انجام داد معمولا می‌تواند به شکستن پای بازیکن منجر شود. خدا را شکر که دانیلو بدون شکستن پایش از آن صحنه سالم بیرون آمد".

 

داکاستا در عین حال مدعی شد لیورپول خیلی زود دو گل به تیمش زده و سپس حتی در خلق یک فرصت گلزنی ناکام بوده و بازی تماماً در دست بازیکنان پورتو بوده، به نحوی که دروازه‌بان این تیم کاسیاس از شدت بی‌کاری حوصله‌اش سر رفته بوده. رئیس پورتو در این باره گفت:" بعد از آن دو گل زودهنگام دیدید که هیچ خطری روی دروازه ما درست نشد. کاسیاس دیگر حوصله‌اش سر رفته بود. این بازی بعد از دو گل اول برایش حکم تعطیلات را داشت".

 

دیدگاه‌ها