کد خبر : 1603913 | 21 فروردين 1398 ساعت 18:57 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 2 آلومینیوم اراک 1؛

لیگ‌یک/ گل حساس جوان سابق پرسپولیس در انزلی

میلاد کمندانی در دقیقه 89 دیدار برابر آلومینیوم اراک زننده گل حساسی برای تیمش بود تا نه تنها انزلی چی ها بلکه سایر مدعیان صعود به لیگ برتر هم از این گل بسیار خوشحال شوند.

لیگ‌یک/ گل حساس جوان سابق پرسپولیس در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک در شرایطی با نتیجه 2 بر 1 و با احتساب 8 دقیقه وقت تلف شده به سود شاگردان محمد احمدزاده خاتمه یافت، که میلاد کمندانی در دقیقه 89 زننده گل ارزشمند و پیروزی بخش تیمش شد؛ گلی که به استثنای ملوانی ها که به دنبال اعاده حیثیت هستند، سایر مدعیان را بیشتر خوشحال کرد.

 

کمندانی که در لیگ پانزدهم یکی از بازیکنان پرسپولیس بود و سپس از این تیم جدا شد و به پدیده مشهد پیوست، برای به ثمر رساندن این گل علیرغم قامت کوتاهی که دارد، بالاتر از تمام بازیکنان حاضر در محوطه جریمه روی ضربه کرنر عمل کرد و موفق شد با ضربه سر دروازه شاگردان فراز کمالوند که یکی از مدعیان اصلی صعود به شمار می روند را باز کند.

شاید این گل برای ملوانی ها در رتبه ای که در پایان فصل کسب می کنند، زیاد اهمیتی نداشته باشد ولی آنها می خواهند نشان دهند که علیرغم تمام مشکلات، همچنان پابرجا هستند ولی برای سایر مدعیان بسیار پراهمیت است.

 

البته در این دیدار ابتدا در دقیقه 18 شاگردان فراز کمالوند روی شوت بسیار خوب مهدی حسینی که از پشت محوطه جریمه نواخته شد، به گل رسیدند ولی در دقیقه 23 روی کرنر ارسالی این شهریار مقانلو بود که با ضربه سر دروازه اراکی ها را باز کرد تا هر دو گل دریافتی تیم میهمان از روی ضربه کرنر باشد.

پیروزی آلومینوم اراک در این مسابقه می توانست با توجه به توقف و شکست مدعیان صعود به لیگ برتر، آنها را هم امتیاز با شاهین شهرداری بوشهر و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم قرار دهد ولی همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد، بازی در ورزشگاه تختی انزلی دشوار بود.

این دیدار پر بود از درگیری های فیزیکی که داور مسابقه علی صفایی را مجبور کرد از کارت های خود به کرات استفاده کند و حتی مجبور به اخراج محمد احمدزاده سرمربی ملوان بندرانزلی شد که در دقایق میانی نیمه دوم بازی به شدت به تصمیمات داور اعتراض می کرد و از زمین بیرون نمی رفت.

 

این درگیری ها البته پس از سوت پایان بازی هم ادامه داشت و این سرپرست آلومینیوم اراک بود که به داور و تصمیماتی که طی بازی اتخاذ کرده بود، اعتراض می کرد و از تیم ملوان هم پژمان نوری به عنوان کاپیتان سعی می کرد از تیمش دفاع کند.

با این نتیجه آلومینیوم اراک با توجه به شکست سنگین سرخپوشان در خانه، 45 امتیازی و در رتبه سوم باقی ماند و ملوان هم 32 امتیازی شد تا رتبه 11 جدول رده بندی را در اختیار بگیرد.

دیدگاه‌ها