کد خبر : 1603920 | 21 فروردين 1398 ساعت 19:10 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان پاکدشت2-4 فجرسپاسی

لیگ یک/ 4 گل سپاسی با گلزنان لیگ برتری

سرخپوشان پاکدشت که با یک برد و سه امتیاز می توانست تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شود برابر فجرسپاسی با نتیجه 4 بر دو شکست خورد.

لیگ یک/ 4 گل سپاسی با گلزنان لیگ برتری

به گزارش" ورزش سه" رقابت های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز با انجام تیم های مختلف برگزار شد و عجیب ترین نتیجه شکست سرخپوشان پاکدشت با نتیجه پرگل 4 بر دو بود.
سرخپوشان پاکدشت که با مربیگری مهدی پاشازاده چشم به صعود به لیگ برتر داشتند در یکی از بازی های مهم این فصل برابر فجر سپاسی شکست خورد تا فاصله امتیازی اش با صدر جدول کماکان حفظ شده و امید صعودش کمرنگ شود.


اما فجر سپاسی که با این برد به رده هفتم رسید در این بازی خارج از خانه عملکردی جالب داشت و توانست در همان نیم ساعت اول بازی با سه گل از سرخپوشان پیش افتاده و تقریبا کار حریف را در همان نیمه اول تمام کند. برای فجرسپاسی در این بازی جذاب که شش گل از خط دروازه گذشت ، مجتبی حقدوست مهاجم سابق نفت دو گل ، عباس بوعذار دیگر بازیکن سابق نفت تهران(پنالتی) و میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس گلزنی کردند.


اما دو گل سرخپوشان در این بازی را شاهین مجیدی و امیرمحمدعبادزاده به ثمر رساندند. دو گلی نتوانست مانع از شکست خانگی این تیم در این هفته مهم و سه هفته مانده به پایان مسابقات شود.


سرخپوشان پاکدشت با وجود یک بازی کمتر نسبت به تیم رده سومی آلومینیوم اراک و تنها دو امتیاز کمتر می تواند با یک برد در بازی هفته آینده یک پله صعود کرده و به فاصله دو امتیازی شاهین شهرداری بوشهر در رده دوم برسد. سرخپوشان اما هفته آینده باید در یک  دیدار سخت به مصاف گل ریحان بروند که در حال حاضر در جدول در رده پنجم قرار داشته و با یک امتیاز کمتر در تعقیب سرخپوشان است. درواقع بازی دو تیم سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان درهفته بیست و دوم می تواند یکی از حساس ترین مسابقات هفته های آخر لیگ دسته اول فوتبال ایران باشد.


نکته جالب اما درباره تیم سرخپوشان پاکدشت و قرعه این تیم در لیگ دسته اول اینکه این تیم علاوه بر گل ریحان، دو بازی دیگر تا پایان لیگ با دو تیم آلومینیوم و شاهین شهرداری دارد. سرخپوشان اگر بتوانند در سه بازی آینده شان برنده شوند می توانند صعودشان را به لیگ برتر مسجل کنند. درواقع اینکه قرعه سخت سرخپوشان از طرفی سرنوشت صعود آن ها را به لیگ یک کاملا در دست خودشان قرار داده است.

دیدگاه‌ها