کد خبر : 1603974 | 22 فروردين 1398 ساعت 02:26 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: هنوز هم شانس صعود برابر بارسلونا داریم

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد، معتقد است بعد از دریافت گل تیمش مقابل بارسلونا خوب بازی کرده است.

سولسشر: هنوز هم شانس صعود برابر بارسلونا داریم

 


به گزارش "ورزش سه"، همانند مرحله قبل و دیدار مقابل پاری سن ژرمن، یونایتد در بازی رفت مغلوب شد و حالا دوباره کار بسیار دشواری برای صعود در خانه بارسلونا دارد، اما سولسشر مدعی شد آنها هنوز هم شانس بازگشت دارند.

 

1396961

 

سولسشر گفت: "ما مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و می دانستیم که باید بدون توپ دفاع کنیم  در شرایطی که ممکن است زمانی که خودمان دارای فرصت شده ایم دیگر خسته باشیم. در مقابل لیونل مسی عملکرد خوبی ارائه دادیم و نظم تیم را حفظ کردیم و من معتقدم در بازی برگشت نیز شانس خواهیم داشت.

 

اسکات مک تومینای فوق العاده بود. وی هر بار که  بازی می کند در حال بهبود بوده و از نظر من وی یک ورزشکار بزرگ است که در چالش ها برنده می شود و سرعت خوبی دارد.

 

این بازی جوانب مثبت و منفی زیادی داشت. در ابتدا کمی عصبی و پراسترس بودیم و بازی را بد شروع کردیم، اما بعد از دریافت گل نمایش خوبی در زمین ارائه دادیم. در نبردهای میانه میدان عملکرد مناسبی داشتیم و در بعضی از اوقات یونایتد یک تیم کامل و خوب در میدان بود.

 

بازی از سوی یونایتد خوب آغاز نشد و بارسلونا نیز روی حرکت تماشایی لیونل مسی و لوییس سوارز به گل رسید، اما آنها خوش شانس هم بودند که توپ به لوک شاو برخورد کرد. حاضران در استادیوم در تمام طول بازی از یونایتد حمایت کردند و ما هنوز در لیگ قهرمانان شانس داریم."

دیدگاه‌ها