کد خبر : 1603996 | 22 فروردين 1398 ساعت 11:30 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

بلان و مونته لا در دو تیم جدید اروپایی

صندلی تیم ملی در مسیر گزینه های غیرخیالی!

یک روز بعد از این که گزینه ایتالیایی مطرح شده برای جانشینی کی روش سرمربی فیورنتینا شد، گزینه فرانسوی حاضر در فهرست در شایعات سرمربیگری ایران نیز از دسترس خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"،معمولا مدیران ورزش ایران و اهالی حاضر در فوتبال هیچ وقت در شایعه پراکنی ها باهوش عمل نکرده اند. مصداق بارز این موضوع به اخبار چند ماه گذشته پیرامون نیمکت تیم ملی ایران برمی گردد، جایی که مسئولان حاضر در وزارت ورزش نام هایی را به عنوان گزینه های حاضر در صف برای جانشینی کی روش به زبان آوردند که هیچ عقل سلیمی نمی توانست به خود بقبولاند که آنها سطح اول باشگاهی اروپا را رها و به ایران می آیند.


معمولا مربیانی که تا سال های سال می توانند در بازار اول باشگاهی اروپا گزینه ای جذاب قلمداد شوند هیچ وقت حاضر به خروج از این چرخه جذاب و وسوسه کننده برای هدایت تیم ملی یک قاره دیگر نمی شوند از همین رو شایعاتی که در ماه های گذشته برای نیمکت تیم ملی ایران به گوش رسید نه هوشی در آن دیده می شد نه حرفه ای گری تا تنها باعث بی اعتمادی بیشتر طرفداران و اهالی فوتبال شود. این شایعات البته هیچ وقت از زبان فدراسیون نشینان شنیده نشد چون تاج سعی کرد در تمام این مدت نامی را مطرح نکند.


 در میان شایعات برای هدایت تیم ملی ایران در طول ماه های گذشته وینچنزو مونته لا اولین نامی بود که نقل محافل شد گرچه این شایعه هچ وقت جنبه رسمی به خود نگرفت و در نهایت مونته لا دیروز رسما تا سال 2021 هدایت فیورنتینا را برعهده گرفت.یک روز بعد از این اتفاق یکی دیگر از گزینه های احتمالی نیز از دسترس خارج شد تا لوران بلان هم دیگر شانسی برای هدایت ایران نداشته باشد. مرد مطرح فرانسوی که نامش در میان گرینه های سرشناس وزارت ورزش مطرح شده بود امروز مذاکراتی جدی با باشگاه سویا اسپانیا داشت تا جایگزین خوان کاپاروش شود که به سرطان مبتلا شد.


البته از ابتدا هم بعید به نظر می رسد مردی مثل لوران بلان حاضر شود هدایت تیم ملی ایران را در دست بگیرد، کسی که با توجه به موفقیت های چشمگیر با پاری سن ژرمن تا نشستن روی نیمکت رهبری منچستریونایتد حتی تیم ملی فرانسه نیز پیش رفته بود.درست مثل سایر نام های باقی مانده در جمع کاندیداهای حاضر برای جانشینی کی روش که هر یک پیشنهادات وسوسه کننده باشگاهی برای تابستان داغ اروپا در دست دارند.

 

 

1396997

دیدگاه‌ها