کد خبر : 1604002 | 22 فروردين 1398 ساعت 11:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان و فجر فوتبال پاک را معنی کردند

در هفته ای که گذشت شاهد رقابت های سالم و جوانمردانه ای در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بودیم.

ملوان و فجر فوتبال پاک را معنی کردند

به گزارش "ورزش سه"، با همه دغدغه هایی که در اینباره وجود داشت و این دغدغه ها منجر به برگزاری جلسه ای در این زمینه با حضور کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر شد و در ادامه کمیته اخلاق با فراخوان مدیران عامل تیم های دسته اولی به آنها نکات لازم را گوشزد کرد این هفته شاهد بازی های پاکی در رقابت ها بودیم.

 

نمونه اش در انزلی ملوان در یک بازی سخت و نفس گیر والبته جنجالی و در حالی که نه داعیه صعود داشت و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کرد آلومینیوم اراک را دو بر یک برد. آلومینیوم مدعی صعود به لیگ برتر بود و اگر این بازی را می برد شانسش برای صعود خیلی زیاد می شد. به صراحت می شود گفت ملوان در این بازی جان داد و برد شاید به این خاطر که ملوانی ها می خواستند خداحافظی پژمان نوری با پیراهن ملوان خاطره انگیز شود.

 

در تهران اما فجر سپاسی شرایط مشابه با ملوان داشت و در بازی با سرخپوشان مدعی صعود به لیگ برتر بهترین بازی فصلش را به نمایش گذاشت و 4-2 پیروز شد. اعضای تیم فجر که از درگذشت علیرضا رضایی بازیکن اسبق این تیم متاثر بودند چنین فوتبالی را به نمایش گذاشتند که جای هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نماند و فوتبال پاک به خوبی دراین بازی معنی شد. این حس و حال حتی در بازی مس رفسنجان – شاهین شهرداری بوشهر هم دیده شد. مس رفسنجان تیم یازدهم جدول است و شاهین شهرداری بوشهر تیم دوم جدول. شاهین بعد از اینکه دروازه مس را باز کرد با بازی خوب حریف مواجه شد بطوریکه در ادامه مسی ها بازی را به تساوی کشاندند و این نتایج در نهایت موجب شد تا تیم گل ریحان با عبور از سد شهرداری ماهشهر دوباره در جمع مدعیان حاضر شوند.

 

با وجود همه حرف و حدیث  هایی که وجود داشت و باز هم در مورد آن صحبت خواهد شد خیلی از تیم ها به معنی واقعی نشان داده اند شرافت خود را در مستطیل سبز با هیچ چیز عوض نخواهند کرد. با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد. نمونه اش در ملوان بازیکنان هنوز دستمزد های خود را نگرفته اند. و  ای کاش فدراسیون فوتبال توانی که برای مبارزه با ناپاکی ها در فوتبال ایران می گذارد  را صرف پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی از سوی باشگاه ها می کرد. آنوقت به خودی خود زد و بندها و تبانی به حداقل می رسید.

دیدگاه‌ها