کد خبر : 1604012 | 22 فروردين 1398 ساعت 11:49 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

در تبعید گاه لیگ یک

کاظمی - وینکو؛تلاقی خاطرات،جنگ 20 ساله!

گل گهر با چنگ و دندان موقعیت خود را در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حفظ کرده تا هم چنان مدعی اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشد.

کاظمی - وینکو؛تلاقی خاطرات،جنگ 20 ساله!

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در بازی های دیروز دسته اول در تهران به مصاف بادرانی رفت که نه داعیه صعود داشت و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کرد. بنابراین بدون دغدغه به میدان آمد  تا شایستگی هایش را در برابر تیم صدرنشین نشان دهد اما در آنسوی میدان گل گهر استرس نتیجه گیری داشت و خوب می دانست اگر دست خالی میدان را ترک کند از سوی رقبای خود به طور جدی تهدید خواهد شد. در نهایت گل گهر اگر چه موفق به فتح دروازه بادران نشد اما گلی هم نخورد تا با حداقل امتیاز این بازی مهم در صدر جدول باقی بماند.

 

 در حاشیه این دیدار اما خوش و بش فرهاد کاظمی و وینکو هم در نوع خود جالب بود. دو مربی ای که روزگاری روی نیمکت بهترین تیم های ایران در لیگ برتر می نشستند. وینکو در پرسپولیس و فرهاد کاظمی در سپاهان. این دو بارها و بارها در لیگ برتر و لیگ یک با هم بازی کردند. حتی پیش از اینکه بازی های لیگ برتر شکل بگیرد. مهم ترین و شاید جذاب ترین جدال دو مربی به بازی پرسپولیس – سپاهان در آزادی بر می گردد که این بازی 6 گل داشت و سهم هر یک از دو تیم سه گل بود. فرهاد کاظمی که با سپاهان هم در لیگ برتر قهرمان شد و هم در جام حذفی بیشتر از این ها می توانست در لیگ برتر مربیگری کند. هم چنین وینکو که در فولاد مربی تحول گرایی بود اما کار در ادامه برای این دو مربی خوب پیش نرفت و گویی که به لیگ یک تبعید شده اند. آنهم بر خلاف میل باطنی و با حکم طبیعت بی رحم فوتبال!

 

در حالی که وینکو با گل گهر در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد تلاش های فرهاد کاظمی بر این است در آینده برای هدایت تیم بادران به لیگ برتر برنامه ریزی کند و به همین خاطر با تیمش قرارداد سه ساله بسته است. هر چند خیلی ها می گویند اگر فرهاد کاظمی در سرخپوشان می ماند این تیم را در نهایت به لیگ برتر رهنمون می کرد.

 

عکس ها:مهدی افشاری - محمد وفایی

 

1397021

 

1397022

 

 

 

دیدگاه‌ها