کد خبر : 1604028 | 22 فروردين 1398 ساعت 12:50 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

عکس یادگاری با دو ستاره لیورپولی بارسا

جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول دیروز بعد از پیروزی بارسلونا بر منچستریونایتد با دو ستاره بارسا که زمانی در لیورپول هم‌تیمی او بودند، لوئیس سوارز و فیلیپ کوتینیو، دیدار کرد.

عکس یادگاری با دو ستاره لیورپولی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در ورزشگاه اولدترافورد، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. اما یکی از حاشیه‌های این بازی دیدار جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول که به عنوان کارشناس گزارش تلویزیونی این بازی در ورزشگاه حضور داشت، با هم‌تیمی‌های سابقش در لیورپول، لوئیس سوارز و فیلیپ کوتینیو بود. دو ستاره‌ سابق لیورپولی که این روزها با پیراهن بارسلونا می‌درخشند.

 

1397041

 

سوارز و کوتینیو هر دو در بازی دیشب به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتند و در پایان بازی، در تونل ورزشگاه اولدترافورد با جیمی کاراگر روبرو شدند که خود را به سرعت به تونل رسانده بود تا با آنها دیدار کند و عکس یادگاری بگیرد.

 

1397043

 

کوتینیو و سوارز در جریان حمله بارسلونا که با گل به خودی لوک شاو به نفع بارسلونا تمام شد و پیروزی این تیم را به ارمغان آورد، نقش داشتند. کاراگر عکس یادگاری خود با سوارز و کوتینیو را در حساب اینستاگرامش منتشر کرد و از درخشش دو همبازی سابق لیورپولی‌اش در اولدترافورد نوشت.

 

دیدگاه‌ها