کد خبر : 1604172 | 23 فروردين 1398 ساعت 10:00 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: از عملکرد چلسی رضایت کامل دارم

بعد از پیروزی دشوار چلسی مقابل اسلاویاپراگ در لیگ اروپا، ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی گفت با وجود دشواری‌هایی که تیمش در این بازی با آنها مواجه شده از عملکرد شاگردانش راضی است.

ساری: از عملکرد چلسی رضایت کامل دارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به پراگ رفت تا در این شهر به مصاف اسلاویاپراگ برود. چلسی که انتظار می‌رفت در این بازی پیروزی راحتی بدست آورد مقابل تیم چک دچار مشکل شد و تنها در اواخر بازی به لطف گل مارکوس آلونسو در دقیقه 86 موفق شد از بازی پیروز خارج شود.

 

1397231

 

اما ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در پایان بازی گفت از عملکرد بازیکنانش راضی است و از تنها چیزی که در این بازی رضایت ندارد نتیجه آن است. ساری از اینکه بازیکنانش توانستند حملات طوفانی اسلاویاپراگ را خنثی کرده و سومین کلین‌شیت پیاپی خود را ثبت کنند هم ابراز رضایت کرد.

 

ساری در پایان بازی گفت:" من از عملکرد تیمم واقعا راضی هستم و از نتیجه این بازی هم همینطور. ما حالا به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم تحت فشار قرار بگیریم و نشکنیم، درصورتیکه قبلاً وقتی تحت فشار قرار می‌گرفتیم وا می‌دادیم و بازی را می‌باختیم. یعنی به محض اینکه دچار مشکل می‌شدیم یک گل می‌خوردیم. ولی حالا می‌توانیم در شرایط دشوار هم بجنگیم و گلی دریافت نکنیم".

 

سرمربی چلسی درباره نیمکت‌نشینی ادن هازارد در ابتدای بازی گفت:" من ترجیح می‌دادم هازارد را کلا روی نیمکت بنشانم تا تنها زمانی که بازی به مشکل برخورد او را به میدان بفرستم و البته انتظار داشتم کارمان در این بازی سخت باشد. ولی اگر نیمه اول را 1-0 به رختکن رفته بودیم دیگر هازارد را به میدان نمی‌فرستادم".

 

 

دیدگاه‌ها