کد خبر : 1604254 | 23 فروردين 1398 ساعت 15:55 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز خاص محسن خلیلی در تقابل با دایی!

فردا محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس در مقابل تیم سایپا قرار خواهد گرفت و یک روز خاص را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، محسن خلیلی آقای گل تیم پرسپولیس در دوره هفتم لیگ حرفه ای که با سایپا اوج گرفت و به فوتبال ایران معرفی شد، حالا به عنوان سرپرست در پرسپولیس حضور دارد. او در لیگ ششم به همراه علی دایی، در تیم سایپا درخشید و عنوان قهرمانی را هم کسب کرد تا در تابستان همان سال، به آرزوی خود یعنی پیوستن به پرسپولیس برسد.

 

در این سال ها محسن خلیلی همیشه علاقه خود به پرسپولیس و البته علی دایی را نشان داده و چند سال هم با او در نفت و سایپا حضور داشته است، اما حالا در تیم پرسپولیس است و باید مقابل شهریار قرار بگیرد.

 

خلیلی که در تمرین پرسپولیس هم پا به توپ شد، در لیگ هفتم توانست دو گل مهم را در مقابل سایپا بزند. در نیم فصل اول، گل دقیقه آخری او در وقت های اضافی باعث شد تا پرسپولیس به یک برد مهم برسد. در نیم فصل دوم نیز ضربه سر محسن خلیلی با اشتباه معمارزاده وارد دروازه سایپا شد تا آقای گل سرخ ها چهره تاثیرگذار در مقابل تیم سابقش باشد.

 

خلیلی که همچنان به نظر می‌رسد از آمادگی بدنی قابل توجهی برخوردار است، با انتشار عکسی از پا به توپ شدنش در اینستاگرام نوشت: توپ، پای چپ، فوتبال و پرسپولیس؛ چیزهایی که به زندگی معنا می‌دهند.

 

1397332

دیدگاه‌ها