کد خبر : 1604412 | 24 فروردين 1398 ساعت 13:00 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

از سیو رویایی تا بدشانسی بزرگ

رفت و برگشت نیازمند به تیم منتخب هفته لیگ

دروازه بان سپاهان در یکی از متفاوت ترین روزهای دوران فوتبالی خود فاصله چندانی تا تبدیل شدن به دروازه بان برتر هفته نداشت اما ...

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند در یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر نتوانست ماموریت خود در بسته نگه داشتن دروازه سپاهان را به پایان برساند در نهایت تسلیم حرکت استثنایی ثانیه پایانی پاتوسی شد تا شانس حضور در تیم منتخب هفته را نیز از دست دهد.


نیازمند که در بازی دیروز سپاهان با استقلال به نوعی با رقیب هم پستی خود در تیم مقابل با توجه به جا گذاشتنش در اردوی تیم ملی برای جام ملت‌ها، کری داشت، تلاش زیادی کرد تا همچون سیدحسین حسینی قفل دروازه‌اش را بسته نگه دارد که اوج هنرنمایی‌های این گلر روی ضربه سر غیرقابل مهار مرتضی تبریزی در اواخر نیمه دوم بود. مهاجم استقلال روی ارسال دقیق از جناح راست به آسمان پرید و بالاتر از مدافعان سپاهان به توپ ضربه زد اما نیازمند با کف دست راست مانع چسبیدن این ضربه به تور شد تا سیو رویایی و فوق العاده هفته را به نام خود کند.


1397489


اما در نهایت مقاومت گلر جوان اما موفق این فصل سپاهانی‌ها در آخرین ثانیه از هفت دقیقه وقت‌های تلف شده بازی روی یک حرکت استثنایی از سوی پاتوسی شکسته شد تا میزبان اصفهانی اولین و در عین حال تلخ‌ترین شکست خود در نقش جهان را مقابل استقلال بچشد و حسابی از کورس قهرمانی جا بماند. نیازمند که در این بازی نمایش موفقی از خود به جا گذاشته بود، روی صحنه گل پاتوسی که تمامی مدافعان سپاهان را از پیش رو برداشته بود، در نهایت تسلیم شد تا ستاره آفریقایی استقلال سکوها را روی سر این بازیکن و سپاهانی ها آوار کند.

 

1397488

 
رفت و برگشت پیام نیازمند به تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر تنها چند دقیقه زمان برد تا این بازی و تجربیات آن درس بزرگی باشد برای گلر ملی پوش زردپوشان. نیازمند که در این فصل یکی از ارکان موفقیت سپاهان بوده و توانسته ضعف بزرگ چند فصل اخیر این تیم را درون دروازه برطرف کند، تنها چند ثانیه برای پایان رویایی در نقش جهان فاصله داشت که از دستیابی به آن بازماند و اکنون چشم به آینده دوخته و باید دید موفق به عبور از این اتفاق خواهد شد یا خیر.

 

عکس؛ امیر حسینی

دیدگاه‌ها