کد خبر : 1604437 | 24 فروردين 1398 ساعت 11:28 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی تک گل سرنوشت ساز در نقش جهان

گزارش: نیمکت، تعویض، پرس، پاس و گل استقلال

سرنوشت حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم در نقش جهان را نیمکت نشینان استقلال رقم زدند.

گزارش: نیمکت، تعویض، پرس، پاس و گل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بیش از 60 هزار طرفدار حاضر در ورزشگاه نقش جهان همین طور میلیون ها بیننده تلویزیونی برای دیدن گل در بازی استقلال با سپاهان 7+90 صبر کردند تا در نهایت این گل با نقش آفرینی مردان نیمکت نشین و تعویضی های دو تیم رقم بخورد، نیمکت نشینانی که با نقشه های تاکتیکی شفر و قلعه نویی وارد زمین شدند بلکه گره از کار تیم های خود بازکنند.


تک گل بازی مهم هفته در حالی به تور دروازه سپاهان چسبید تا استقلال با سه امتیاز شیرین تر از گز نصف جهان را ترک و در جدول از سپاهان سبقت بگیرد که این گل در هفتمین دقیقه از وقت های تلف شده قفل دروازه ها در نقش جهان را گشود تا دنیا به کام آبی های پایتخت و طرفداران شود چون هم در جدول برای بازگشت به کورس امیدوار شدند هم انتقام شیرینی از باخت دور رفت در تهران از رقیب اصفهانی گرفتند.


وینفرد شفر در حالی موفق شد این برد ارزشمند را ثبت کند که روی گل به ثمررسیده توسط آیاندا پاتوسی هر سه تعویضی استقلال نقش اساسی را ایفا کردند. آرمین سهرابیان در خط دفاع توپ را مستقیم و بلند ارسال کرد، مرتضی تبریزی روی آن تاثیر گذاشت تا در یک رفت و برگشت با اشتباه شماره 17 سپاهانی ها دوباره توپ به خود تبریزی برسد، پاس مهاجم ناکام در گلزنی به منشا با فرار پاتوسی توام شد تا گادوین طلایی ترین پاس ممکن را برای هم تیمی آفریقایی ارسال و سرنوشت بازی را تغییر دهد.


سه تعویضی استقلال + آیاندا پاتوسی در نقش جهان توانستند اثری جاودانه خلق و دنیا را روی سر تیم پرطرفدار نصف جهان خراب کنند تا قلعه سپاهانی ها در آخرین ثانیه های بازی فرو بریزد و دیگر امیدی به قهرمانی برای این تیم باقی نماند. این کابوس در حالی گریبان زردپوشان را گرفت که برعکس تعویضی ها و نیمکت نشینان خوش نقش استقلالی، تعویضی های سپاهان از جمله جلال علی محمدی بدترین اشتباه ممکن را روی تک گل بازی داشتند تا از این حیث هم میزبان ناکامی بزرگی را تجربه کند.


بازی دیروز در نقش جهان یک بار دیگر این واقعیت را به اثبات رساند که مدعیان قهرمانی باید برای ماندن در کورس و خروج از بن بست هایی که ممکن است جلوی آنها سبز شود نیاز به نیمکتی قوی و آماده دارند، نیمکتی که در حال حاضر استقلال آن را در اختیار دارد تا مرد آلمانی هر لحظه که اراده کرد با تغییر مهره ها بتواند به آن چه نیاز هست، برسد.

 

1397511

 

پاس اول؛ آرمین سهرابیان با بازی مستقیم توپ را ارسال می کند

 

1397510

 

پاس دوم؛ مرتضی تبریزی نقش اصلی در اشتباه ساختار تدافعی سپاهان را ایفا و توپ را به منشا می رساند.

 

1397509

1397508

 

پاس سوم؛ گادوین منشا با دید فوق العاده وقتی صاحب توپ می شود پاس زیبایی برای پاتوسی ساخته و پرداخته می کند.

 

1397507

1397467

 

ضربه آخر؛ ستاره آفریقایی با تکنیک ناب خود تمام مدافعان سپاهان را از پیش رو برداشته و زننده گل سرنوشت ساز در نقش جهان می شود.

دیدگاه‌ها