کد خبر : 1604438 | 24 فروردين 1398 ساعت 11:32 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان – استقلال؛ روایت تصویری از بازی هفته؛

دود شدن یک رویای بزرگ در نقش جهان(عکس)

دو تیم مدعی و پر افتخار لیگ برتر انتظارات را برای خلق یک دیدار جذاب و ماندگار برآورده کردند.

دود شدن یک رویای بزرگ در نقش جهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و سپاهان برای دومین مرتبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و باز هم آبی های تهرانی موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند. بردی که برای شفر شروعی دوباره در مسابقات بود و او توانست استیضاح خود را با موفقیت سپری کند تا دوباره رای اعتماد هواداران استقلال را به دست بیاورد.


این دیدار لحظه های حساس و تماشایی زیادی داشت که در ادامه آن را از لنز دوربین امیرحسینی بررسی خواهیم کرد:

 

هواداران بازی را زیبا کردند


حضور پر رنگ هواداران دو تیم باعث شد تا روزی زیبا در ورزشگاه نقش جهان رقم بخورد. بیش از 80 درصد ظرفیت ورزشگاه بزرگ اصفهان برای نبرد تیم های سوم و چهارم لیگ پر شد و این استقبال پر شور باعث شد تا شاهد روز متفاوتی در یکی از مدرن ترین ورزشگاه های فوتبال ایران باشیم.


هواداران سپاهان به امید بازگشت به کورس قهرمانی و ادامه رقابت و هواداران استقلال با انگیزه ای مشابه در ورزشگاه حاضر شدند که البته سرنوشت متفاوتی داشتند.


1397516

 

1397515

 

جا به جایی های پر شمار


رختکن دو تیم مملو از اسامی و نام هایی بود که سابقه حضور در تیم مقابل را داشتند. از علی کریمی و علی قربانی که فصل گذشته در شرایطی بر عکس در زمین حضور داشتند تا امیر قلعه نویی، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان و چند چهره دیگر که با یک جا به جایی برابر تیم سابق خود قرار گرفتند.


1397517

 

تلاش منشا برای دومین گل


منشا برای دومین بازی متوالی نیمکت نشین بود اما او علاقه زیادی به درخشش در بازی های بزرگ دارد. منشا بعد از حضور در زمین جان تازه ای به خط حمله استقلال داد و با یک ضربه فوق العاده باعث شد تا نیازمند واکنشی زیبا را ثبت کند. منشا در نهایت پایه گذار گل استقلالی ها شد.

 

1397513


زاهدی فر علیه رویایی آبی ها


ضربه سر علی کریمی بر خلاف دیدار با الهلال این بار 5 دقیقه قبل از رسیدن به دقیقه 90 تبدیل به گل شد اما زاهدی فر در تصمیمی عجیب، این گل را مردود اعلام کرد. استقلالی ها بعد از این تصمیم دور او حلقه زدند اما هیچ اتفاقی رخ نداد تا در نهایت داور مسابقه رویای آبی ها را ناکام بگذارد؛ رویایی که دقایقی بعد محقق شد.

 

1397512


حسینی آبی ها را در بازی نگه داشت


هجوم استقلال در دقایق پایانی و گل مردود کریمی سپاهان را دوباره به بازی برگردادند تا زردپوشان برای گلزنی تلاش کنند. یکی از مهم ترین موقعیت های سپاهان را سید حسین حسینی با یک خروج سریع در 6 قدم دور کرد تا اجازه ندهد دروازه استقلال باز شود و البته کلین شیت های خودش نیز ادامه دار شد.

 

1397514


تبریزی ناکام در گل شماره 5

 

مرتضی تبریزی 4 مرتبه با پیراهن ذوب آهن به سپاهان گل زده بود و این بار با پیراهن استقلال تلاش متفاوتی داشت. مرتضی دقیقه 90+4 سانتر خوب منشا را با یک ضربه سر دقیق همراه کرد اما نیازمند باز هم با یک واکنش سریع در کلاس جهانی مانع از گلزنی تبریزی شد تا برای او یک حسرت بزرگ باقی بماند.


1397489


هیچکس حریف پاتوسی نشد


باز پس گیری سریع توپ توسط تبریزی با پرس پاتوسی منشا را صاحب توپ کرد. منشا توپ را به پاتوسی رساند و این بازین با یک حرکت انفرادی زیبا از میان 3 نفر عبور کرد تا در موقعیت تک به تک با نیازمند یک ضربه دقیق بزند و دروازه نیازمند را باز کند.


4 بازیکن سپاهان نتوانستند پاتوسی را مهار کنند و در نهایت این بازیکن گلی 3 امتیازی را به ثمر رساند.

 

1397488


رویای زرد ها دود شد!


سپاهان شروع خوبی در لیگ داشت و هفته ها صدرنشینی را تجربه کرد اما سندرم روز های پایانی فصل دست بردار تیم های قلعه نویی نیست و زردها حالا هفته به هفته از صدر دور و دورتر می شوند تا رویای قهرمانی در این فصل در آستانه از دست رفتن باشد.


امیر قلعه نویی البته هیچگاه برای فصل اول قول قهرمانی نداد و انتظار زیادی است که از او بعد از تغییرات پر تعداد و در اختیار گرفتن سپاهان بحران زده چنین توقعی داشت اما روند خوب او باعث شده بود تا بسیاری انتظار قهرمانی داشته باشند. زردها در کنار استقلال در جدول حضور دارند اما نکته مهم روند نزولی این تیم در هفته های اخیر است که باعث دود شدن رویای این تیم می شود.


1397521

 

1397520


عکس ها امیر حسینی

دیدگاه‌ها