کد خبر : 1604630 | 24 فروردين 1398 ساعت 22:54 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 2 - 1 وستهام، نشانه گیری های دقیق پوگبا

منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد 1-2 وستهام را مغلوب کند.

یونایتد 2 - 1 وستهام، نشانه گیری های دقیق پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شبی که نمایش خیلی خوبی مقابل رقیب لندنی ارائه ندادند، دو بار صاحب ضربه پنالتی شدند که پوگبا هر دو بار آن را تبدیل به گل کرد و در نهایت یونایتد با نتیجه 1-2 وستهام را مغلوب کرد.

 

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 10 توسط فیلیپه اندرسون به گل هم رسید که البته توسط داور مردود اعلام شد.

 

1397798

 

1397784

 

 

اما در ادامه یونایتد بازی را در دست گرفته و در دقیقه 16 به گل اول رسید. با متوقف شدن خوان ماتا در محوطه جریمه، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد که پل پوگبا آن را تبدیل به گل کرد و یونایتد از حریف خود پیش افتاد.

 

در دقیقه 24 و روی ارسال اسنوگراس، اندرسون تا آستانه زدن گل تساوی وستهام نیز پیش رفت اما ضربه او راهی به دروازه داوید دخیا نیافت. در دقیقه 28 و روی همکاری پوگبا و لوکاکو، یونایتد صاحب فرصت شد اما هیچکدام از بازیکنان یونایتد از ارسال پوگبا استفاده نکردند.

 

دقایقی بعد و با بهره گیری از اشتباه مدافعان وستهام، لوکاکو می توانست گل دوم یونایتد را نیز به ثمر برساند اما ضربه او به بیرون رفت. در دقیقه 44 داوید دخیا عکس العمل بسیار خوبی روی ضربه اندرسون نشان داد تا نیمه نخست با برتری 0-1 یونایتد به پایان برسد.

 

اما وستهام نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل تساوی رسید. ارسال دقیق لانزینی با ضربه تمام کننده اندرسون از گوشه محوطه همراه بود تا یونایتد گل اول را دریافت کند.

 

1397799

 

1397797

 

در دقیقه 55 و با دفع توپ اشتباه اسمالینگ، زابالتا می توانست گل دوم وستهام را نیز به ثمر برساند اما ضربه زمینی او در اختیار دخیا قرار گرفت.

 

در دقیقه 59 این مارکوس راشفورد بود که می توانست با نفوذی دیدنی گل دوم یونایتد را به ثمر برساند اما فابیانسکی عکس العمل خوبی روی ضربه او نشان داد.

 

دقایقی بعد ارسال آنتونیو به دیرک دروازه یونایتد برخورد کرد و این تیم خوش شانس بود که دروازه اش در خانه بسته ماند.

 

اما در دقیقه 79 و این بار با خطای فردریکس روی مارسیال، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد تا این بار نیز پل پوگبا موفق به گلزنی شد و تیمش را دوباره از وستهام پیش اندازد. در ادامه وستهام تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد که به نتیجه نرسید و در نهایت یونایتد با دو پنالتی پوگبا پیروز این دیدار شد.

دیدگاه‌ها