کد خبر : 1604824 | 25 فروردين 1398 ساعت 17:55 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازی تعیین کننده برای قهرمانی بارسا در لالیگا

پس از تساوی روز گذشته بارسا در زمین اوئسکا و پیروزی اتلتیکو بر سلتا، فاصله دو تیم در صدر جدول به 9 امتیاز کاهش یافت.

سه بازی تعیین کننده برای قهرمانی بارسا در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، با این تساوی بارسا حالا شش بازی دیگر تا انتهای فصل فاصله دارد و با حاشیه امنیت 9 امتیازی نسبت به اتلتیکو، شانس اول قهرمانی نیز محسوب می شود.

روز گذشته ارنستو والورده به مسی و چند ستاره بزرگ خود استراحت داده بود چرا که سه شنبه بازی برگشت بسیار حساس مقابل یونایتد درپیش است؛ با این حال حتی 2 امتیاز کاهش فاصله با اتلتیکو نیز نمی تواند باعث نگرانی بارسلونا شود.

 

 

1397130


 

آبی اناری ها تا انتهای فصل سه بازی خانگی برابر سوسیداد، لوانته و ختافه پیش رو دارند و در صورت کسب پیروزی در آنها، یک هفته به پایان لالیگا قهرمانی خود را مسجل خواهند کرد. البته این در صورتی است که اتلتیکو نیز تمام بازی های باقیمانده خود تا بازی بارسا-ختافه را پیروز شده باشد؛ در غیر این صورت بارسا حتی یکی دو هفته زودتر نیز ممکن است قهرمان شود.

بازی های خارج از خانه بارسا برابر آلاوس، سلتا و ایبار خواهد بود و حتی اگر در هر سه ببازد و بازی های خانگی خود را پیروز شود نیز قهرمان می شود.

 

لازم به ذکر است که بارسا در بازی های رودررو با اتلتیکو بهتر عمل کرده و اگر امتیازات دو تیم برابر شود نیز بارسا قهرمان خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها