کد خبر : 1604880 | 25 فروردين 1398 ساعت 23:00 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: افتخار می کنم که عضوی از این تیم هستم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، پس از پیروزی 2-0 مقابل چلسی، از اینکه تیمش در این دیدار حساس به پیروزی رسید، ابراز شادمانی کرد.

 کلوپ: افتخار می کنم که عضوی از این تیم هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق شد در دیداری سرنوشت ساز در لیگ برتر با دو گل چلسی را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی صدر جدول را از آن خود کند. این در حالی است که پیش از بازی، بسیاری با یادآوری دیدار دو تیم در فصل 14-2013 و لغزش استیون جرارد که به شکست قرمزها منجر، این دیدار را مانعی بزرگ بر سر راه این تیم می دانستند؛ ولی در نهایت تیم کلوپ توانست با گل های سادیو مانه و محمد صلاح به پیروزی برسد.

کلوپ که در پایان بازی شادی فوق العاده ای از خود سر داد، تاکید کرد در لیورپول آنها همیشه باید به دنبال کسب پیروزی باشند.

 

1398116

 

او گفت: "من استیون جرارد را تنها به عنوان یک انسان می شناسم و او هرگز کاپیتان تیم من نبوده است، اما هندرسون یک بازیکن فوق العاده است. من از روز اول که در اینجا بوده ام گفتم و نظر خود را عوض نکرده ام؛ جوردن هندرسون یک کاپیتان واقعی برای این باشگاه است و نه تنها در زمین، بلکه بیرون از زمین نیز هندرسون کاپیتان واقعی لیورپول محسوب می شود و در هیچ جنبه ای از باشگاه نیست که او بازیکنی مهم محسوب نشود.

 

در نیمه اول، ما رو به باد بازی کردیم، در نیمه دوم، پشت ما به باد بود و از این مسئله استفاده کردیم. وقتی بازی 2-0 شد، سیستم بازی حریف کمی تغییر کرد؛ هازارد به چپ رفت و گونسالو ایگواین در نوک بازی کرد.

اما ما برای 70 دقیقه کامل سوار بر بازی بودیم، دفاع کردیم، تکل زدیم، و ضدحمله زدیم. آنها در سه دقیقه، می توانستند به بازی برگردند اما آلیسون آنجا بود. او در آن لحظات ما را نجات داد.

من به این تیم افتخار می کنم؛ نمایش فوق العاده ای داشتیم. چه تیمی، چه ورزشگاهی، چه اتمسفری. افتخار می کنم که عضوی از این تیم هستم؛ فوق العاده است. واقعا فوق العاده است.

خوب کار کردیم؛ واقعا خوب کار کردیم. حالا باید برای دیدار با پورتو و کاردیف آماده شویم و بعد ببینیم چه پیش می آید.

سوالی که در جلسه امروز همه می پرسیدند این بود که "بازی سیتی چند-چند است؟" نمی توانیم از پرسیدن این سوال اجتناب کنیم اما علاقه ای به آن نداریم.

انتظار داریم آنها همه بازی های شان را ببرند؛ بنابراین باید تا جایی که می توانیم امتیاز کسب کنیم و اگر قهرمان شویم، فوق العاده می شود و اگر نشویم، باز هم فوتبال خوبی بازی کرده ایم."

 

1398103

 

کورس قهرمانی؟ حداقل وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را تا پایان فصل بکنیم. ما می دانیم که بازی با کاردیف با توجه به اینکه این تیم احتمال سقوط دارد بسیار دشوار خواهد بود. اما در مجموع ما خیلی به این چیزها فکر نمی کنیم زیرا وقتی شما بازیکن یا سرمربی تیمی مانند لیورپول باشید، تمام تلاش شما در همه اوقات کسب پیروزی است و این همان چیزی است که شما باید انجام دهید.

 

گل محمد صلاح؟ این گل یک گل فوق العاده و در کلاس جهانی از بیرون محوطه از همه نظر بود."

دیدگاه‌ها