کد خبر : 1604966 | 26 فروردين 1398 ساعت 12:25 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسلحه کروات برانکو روی شقیقه منصوریان

سرمربی سرخپوشان امیدوار است مصدومیت جزیی مهاجم کرواتش اجازه همراهی او با تیم در جدال حساس با ذوب آهن را بدهد.

اسلحه کروات برانکو روی شقیقه منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بودیمیر هرچند همچنان در حسرت گلزنی در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس به سر می‌برد اما نمایش کیفی و فنی او هواداران را با امیدواری بزرگی همراه کرده است.


مهاجم کروات سرخپوشان که علیرغم ناکامی در گلزنی در جدال با سایپا، توانست یکی از بازیکنان موثر این تیم در این بازی لقب گیرد و با پیروزی در نبردهای فیزیکی و هوایی و بهره بردن از قدرت تکنیکی‌اش، عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد. این بازیکن اما در اواخر این بازی با مصدومیت از زمین خارج شد تا حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار گیرد.


حقیقت، پزشک پرسپولیس اما از تلاش کادرپزشکی برای آماده سازی این بازیکن برای حضور در ترکیب و در اختیار قرار دادن او به کادرفنی خبر می‌دهد. موضوعی که می‌تواند لبخند رضایت را بر لبان برانکو ایوانکوویچ بیاورد. بودیمیر که اکنون 5 هفته دیگر در لیگ برتر برای دستیابی به گل و دریافت نمره رضایت از هواداران و مدیران باشگاه در اختیار دارد، امیدوار است در فولادشهر بتواند سرمربی سرخپوشان را به هدف بزرگش نزدیک کند؛ خصوصا اینکه برانکو طی دوران حضورش روی نیمکت پرسپولیس موفق به کسب پیروزی در اصفهان برابر ذوب آهن نشده است. حضور علیرضا منصوریان نیز روی نیمکت حریف این انگیزه را نزد برانکو برای دستیابی به پیروزی افزایش می‌دهد و باید دید ماریو در این راه موفق به کمک به او خواهد شد یا خیر.


بودیمیر هرچند در تمرین امروز نیز به دلیل کوفتگی عضله شرکت نکرد اما بعید است در اصفهان و دیدار با ذوب آهن قادر به همراهی تیمش نباشد و باید دید طی ساعات باقیمانده تا این دیدار کادرفنی در خصوص او چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها