کد خبر : 1605059 | 26 فروردين 1398 ساعت 17:30 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت عجیب لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا

لوئیس انریکه سال گذشته و پس از برکناری فرناندو هیه رو از مربیگری تیم ملی اسپانیا جانشین وی شد.

وضعیت عجیب لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه پس از کناره گیری از هدایت بارسا در سال 2017، بدون تیم بود و قصد داشت پس از یک دوره استراحت یک ساله، هدایت تیمی باشگاهی را قبول کند که پس از ناکامی اسپانیا در جام جهانی و با پیشنهاد رسمی فدراسیون فوتبال این کشور پذیرفت که سرمربی لاروخا شود.

 

 

1398273

 

 

شروع انریکه مصادف شد با لیگ ملت های اروپا و نتایج خوب اسپانیا که به یکباره دچار افت شد و نتوانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد. اسپانیا کارش در مقدماتی یورو 2020 را نیز خوب شروع کرده اما سه هفته پیش و در آستانه بازی با مالت، اعلام شد که انریکه به دلیل یک مشکل خانوادگی اردوی لاروخا را ترک کرده و به اسپانیا برگشته است.

مشکلات انریکه هنوز هم حل نشده و او قادر نبوده در این مدت نه به کمپ تیم های ملی (لاس روساس) در مادرید بیاید و نه اینکه بازی های لالیگا را از نزدیک تماشا کند. در کمپ لاس روساس دستیاران او حضورد دارند و در تماس مستقیم با انریکه هستند ولی سرمربی لاروخا فعلا قادر به حضور در شهر مادرید نیست.

اوضاع به قدری عجیب و نامشخص است که هیچکس در فدراسیون هم نمی داند که انریکه قادر خواهد بود در دو بازی خرداد ماه برابر جزایر فارو و سوئد روی نیمکت بنشیند یا خیر. انریکه فعلا از خانه با دستیارانش در تماس است و بازی ملی پوشانش را نیز از تلویزیون تماشا می کند.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اما ضمن حمایت کامل از انریکه از او خواسته است که هیچ عجله‌ای برای بازگشت نداشته باشد؛ چرا که خانواده در درجه اول اهمیت قرار دارد.

دیدگاه‌ها