کد خبر : 1605541 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:10 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی:

هیچی بازیکنی شرافتش را برای تیم دیگری نمی‌فروشد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که نباید مردم با اشتباه بازیکنان شروع به قضاوت آنها بکنند.

هیچی بازیکنی شرافتش را برای تیم دیگری نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی هافبک مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در مورد تساوی به دست آمده در پایان دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. یک مقداری حساسیت بازی باعث شده بود، بازی فیزیکی شود. هم ما موقعیت های زیادی داشتیم و هم پرسپولیس. ولی نتوانستیم به گل تبدیل کنیم؛ با این حال بازی خوب و جانداری بود.


وی در مورد موقعیت هایی که خودش از دست داده، توضیح داد: خیلی مسئله مهمی نبود. به هر حال فوتبال است و ممکن است یک فوتبالیست بالا و پایین داشته باشد. چیز مهمی نبود.

 

سوال بعدی از حسینی در مورد تعداد بیشتر هواداران پرسپولیس در دیداری بود که سبزپوشان اصفهانی میزبان آن بودند که هافبک ذوب آهن پاسخ داد: این را باید از مسئولان بپرسید. قانونا باید 90/10 باشد. ولی به هر حال فرقی نمی کند.

حسینی در پاسخ به این سوال که گفته می شد، ذوب آهن برای سپاهان بازی کرده، تاکید کرد: نه ما برای شخصیت تیمی خودمان بازی می کنیم. به هر حال نتایجی که ما می گیریم مثل بازی با تراکتور و این بازی در تعیین قهرمان تاثیرگذار است ولی ما برای تیم دیگری بازی نمی کنیم. هر تیمی برای باشگاه خودش و شخصیت خودش تلاش می کند.

 

هافبک ذوب آهن در مورد اشتباهاتی که بازیکنان طی هفته های اخیر انجام داده اند و به حاشیه رفته اند، عنوان کرد: این اصلا خوب نیست. واقعا هیچ بازیکنی شرافت خودش را برای تیم دیگری نمی فروشد. از مردم خواهش می کنم، این حواشی را پیش نیاورند، چون قضاوت الکی گردنشان می افتد. چون یک بازیکن ممکن است روزش نباشد و وقتی ما قضاوتش می کنیم، این اصلا خوب نیست.

دیدگاه‌ها