کد خبر : 1605608 | 28 فروردين 1398 ساعت 23:43 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

نامداری: در حق مهدی رحمتی اجحاف شد

مربی دروازه‌بانان معتقد است برخوردهای اخیر با سید مهدی رحمتی درست نبود.

نامداری: در حق مهدی رحمتی اجحاف شد

به گزارش "ورزش سه"، اشکان نامداری بعد از برتری استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود؛ ما در دیدار رفت هم برابر این تیم به مشکل خوردیم چون تیم خوبی هستند و نظم بالایی دارند، اما توانستیم از فرصتی که داشتیم، بهره ببریم و به گل برسیم.

او درباره هجمه‌هایی که اخیرا علیه مهدی رحمتی شکل گرفت و آیا به برخی تماشاگران استقلال خط داده شده بود، عنوان کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم که به آنها خط داده شده بود یا نه، اما فقط می‌دانم یک مقداری به من هم حمله شد ولی اشکالی ندارد و ما تحمل می‌کنیم، اما در آن شرایط به مهدی رحمتی اجحاف شد و آقای شفر نیز دیروز در این رابطه صحبت کردند.

 

مربی دروازه‌بانان استقلال یادآور شد: فکر می‌کنم اگر دیگر به آن داستان برنگردیم، بهتر است؛ مهدی رحمتی نیز به تمرینات بازگشته و خدا را شکر مصدومیت‌اش برطرف شده و هر زمان آقای شفر صلاح بداند، بازی می‌کند.

نامداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرصت بازی دوباره به مهدی رحمتی می‌رسد، گفت: نمی‌دانم چون بستگی به نظر آقای شفر دارد؛ الان خدا را شکر شرایط سید حسین خوب است ولی بستگی به نظر آقای شفر دارد که تصمیم بگیرند تا مهدی رحمتی در کدام مسابقه بازی کند.

دیدگاه‌ها