کد خبر : 1605819 | 29 فروردين 1398 ساعت 23:15 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

حنجره‌ام را عمل کردم و بلندگویم را هم شکستند

بازگشت فیروز کریمی با صحبت‌های جالب و جنجالی

فیروز کریمی در بازگشت به نیمکت تیم لیگ برتری و با توجه به شرایط تیمش در پایان دیدار با استقلال خوزستان به تساوی از روی سکوها رضایت داد.

بازگشت فیروز کریمی با صحبت‌های جالب و جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تازه وارد نفت مسجد سلیمان که با جملات جالب توجهش در مصاحبه‌ها شناخته می‌شود، در پایان دیدار با استقلال خوزستان که با تساوی تیمش همراه بود، درباره حضورش روی سکوها و عدم مجوز برای نشستن روی نیمکت گفت: بعد از عمل حنجره الان در شرایطی هستیم که باید فریاد بکشیم. باید از جایگاه فریاد می‌کشیدم. امکان رسیدن صدا به صدا وجود نداشت. 41 سال است در فوتبال هستم و تا به حال صحنه‌ای به این واضحی ندیده بودم که داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت. همه کارشناسان این صحنه را ببینند و اگر یک نفر گفت پنالتی نبوده است فوتبال را کنار می‌گذارم.

 

وی با انتقاد از عملکرد داور این بازی گفت: تا به حال یک داوری خوب از علی صفایی ندیدم. چه اصراری بر استفاده از این داور وجود دارد. برای او احترام قائل هستم اما اعتبار یک تیم از بین می‌رود. او داور روزهای سخت نیست. به راحتی یک پنالتی در دقیقه 30 برای ما اعلام نشد. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند. در خط حمله دقت کافی نداریم. در بحث گلزنی  خیلی باید تمرین کنیم. اگر یک تیم موقعیت گلزنی به دست نیاورد نباید خیلی به آن امید داشت. اما اگر در بازی 3 - 4 موقعیت ایجاد کردید باید امیدوار باشید. استقلال خوزستان با تمام وجود دفاع می‌کرد و ما 4-5 فرصت گلزنی خلق کردیم. آنها به دنبال یک امتیاز بودند.


وی درباره عدم حضورش روی نیمکت تیم گفت:‌ باید از روابط عمومی تیم گله کنم. باید تلاش می‌کردند کارت من صادر می‌شد. سه‌شنبه عصر با مشکل زیاد خودم را به مسجدسلیمان رساندم. باید بعد از امضا قرارداد کارت را صادر می‌کردند. با فتاحی هم تماس گرفتم که تلفنش را خاموش کرده بود. طبق معمول در مواقع حساس تلفن‌ها خاموش می‌شود. در دقیقه 72 شعار دادند بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم. باید صبوری کنیم. بازیکنان خیلی تلاش کردند. تلاش می‌کنیم تا شرایط تیم درست شود.


فیروز کریمی درباره شرایط بقای این تیم در فصل جاری گفت: شاید با 25 جلسه تمرین هم شرایط درست نشود. باید بیشتر تمرین کنیم به این شرط که بازیکنان ما آسیب نبینند. از همه هواداران تشکر می‌کنیم که تیم را حمایت می‌کنند. از دقیقه 70 تا 95 زمان زیادی باقی مانده است. باید تا پایان بازی از تیم حمایت کنند. در این بازی تیم ما بیش از 60 درصد صاحب توپ و میدان بود. داوری در این بازی زیر صفر بود و هوا هم طوفانی بود. در مسجدسلیمان باد هم انگار هدایت شده به ضرر تیم ما می‌پیچد. در نیمه اول باد به ضرر ما و در نیمه دوم باز هم باد به ضرر ما بود. در کل از وضعیت تیم راضی هستم. تمام تلاشمان را می‌کنیم هفته آینده نتیجه خوبی بگیریم. اطمینان داشته باشد اگر شرایط فوتبال متعارف باشد از هر دو میدان بیرون از خانه دست پر خارج می‌شویم. اداره بازی مقابل تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند بسیار سخت است. باید بیشتر تلاش کنیم.


سرمربی نفت در پایان با اشاره به حضورش در مسجدسلیمان گفت: هر زمان به مسجدسلیمان می‌آمدم کیف می‌کردم. یکی از شهرهایی که دوست دارم است. حنجره‌ام را عمل کرده بودم. از سوی دیگر به من تکلیف شد که به مسجدسلیمان بیایم. شاید درست نبود در این مقطع هدایت تیم را بر عهده بگیرم اما جلو آمدم. اگر کنار زمین بودم می‌توانستم موثرتر باشم و با کاراکترم روی حریف تاثیر بگذارم. از بالا هر چه داد زدیم صدایمان نرسید. بلندگو آوردیم که آن را از ما گرفتند. آمدم به طرف دیگر بروم که بلندگو به یکی از هواداران خورد و زمین افتاد و شکست. انشاءالله در مسابقات بعدی این مسئله جبران می‌شود. اگر به تیم امید نداشتم نمی‌آمدم. هنوز 12 امتیاز باقی مانده است.

دیدگاه‌ها