کد خبر : 1605851 | 30 فروردين 1398 ساعت 10:31 | 103.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول- بارسا: برنامه بازی‌ها به نفع کدام است؟

بعد از آنکه در پورتو شگفتی‌ای رقم نخورد و لیورپول همانطور که انتظار می‌رفت به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ رسید و به بارسلونا خورد همه نگاه‌ها برای بررسی برنامه آتی به تقویم‌ها دوخته شد.

لیورپول- بارسا: برنامه بازی‌ها به نفع کدام است؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب در پورتو آب پاکی را روی دست پرتغالی‌هایی ریخت که منتظر یک معجزه و بازگشت رویایی برای تیم محبوب‌شان بودند. شاگردان کلوپ با اقتدار به پیروزی رسیده و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند تا در این مرحله به مصاف بارسلونا بروند. اما از وقتی که سوت پایان بازی لیورپول و پورتو به صدا درآمد نگاه‌های زیادی به تقویم‌ها دوخته شد تا با بررسی برنامه‌ی آتی دو تیم مشخص شود که کدام یک از آنها از این لحاظ بر دیگری مزیت دارد.

 

1399252

 

بارسلونا در لالیگا عملاً به قهرمانی رسیده و از 18 امتیاز باقی مانده تا پایان فصل تنها به 9 امتیاز نیاز دارد. لیورپول از سوی دیگر با اینکه صدرنشین لیگ برتر است ولی یک بازی بیشتر از منچسترسیتی انجام داده و اگر سیتی همه بازی‌های باقیمانده‌اش را با پیروزی پشت سر بگذارد، جام قهرمانی به سیتی خواهد رسید. لیورپول چهار بازی دیگر و سیتی پنج بازی دیگر در پیش دارد و شاگردان یورگن کلوپ فعلا با دو امتیاز بیشتر از سیتی صدرنشین هستند.

 

با اینکه با این توضیحات به نظر می‌رسد بارسا بر لیورپول مزیت دارد ولی فاکتورهای دیگری هم  به نفع لیورپول وجود دارد.

 

لیورپول تا پیش از اولین بازی‌اش با بارسا در نوکمپ، دو بازی در پیش دارد، یکی روز یکشنبه با کاردیف و دیگری جمعه آینده مقابل هادرزفیلد.

 

1399254

 

اما بارسلونا تا آن زمان باید تا سه بازی به میدان برود. روز شنبه مقابل سوسیداد، سه‌شنبه مقابل آلاوز و شنبه هفته آینده مقابل لوانته.

 

بارسا علاوه بر اینکه باید یک بازی بیشتر انجام بدهد، برای بازی اول خود با لیورپول یک روز زمان کمتری برای استراحت دارد. با اینحال در بازی برگشت، مسی و یارانش هستند که یک روز بیشتر وقت برای استراحت خواهند داشت. البته کلوپ می‌تواند برای بازی یکشنبه 5 مه به بازیکنانش استراحت بدهد تا برای بازی مقابل بارسا آماده باشند ولی با توجه به رقابت دشوار در لیگ برتر ممکن است این کار، جام قهرمانی را از دستان لیورپول خارج کند.

 

 

دیدگاه‌ها