کد خبر : 1605882 | 30 فروردين 1398 ساعت 13:20 | 316.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم حرفهای دوپهلوی برانکو

انگشتر عقیق مال شما، دستمزد بدهید!

سرمربی کروات سرخپوشان در گفت وگوی امروزش با خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس با شوخی های معنادارش دوباره در همان بستر قبلی حرکت کرد؛اینکه زیر پوست جلسات خبرهای دیگری است.

انگشتر عقیق مال شما، دستمزد بدهید!

به گزارش ورزش سه ، برانکو که بعد از تمرین امروز که در زمین آبگرفته کاظمی برگزار شده بود توسط خبرنگاران محاصره شده بود، در حرفهایش اشاراتی به چند نکته مهم داشت:اینکه نامه دادن به فیفا چه علتی دارد و اینکه باشگاه از اوخواسته از بازیکنان بخواهد صبور باشد. او همچنین در پایان سئوالات خبرنگاران به آنها گفت:فکر می کردم سوالات بیشتری داشتید.


 *نکته اول ساعت جلسه هیئت مدیره :


وقت خیلی کم و کوتاه بود، چون باید به تمرین می‌آمدم.

 

*نکته دوم آنچه در جلسه گذشت :


ما در مورد مسائل مالی صحبت کردیم و همان‌طور که می‌دانید شرایط خوب نیست. از طرفی باشگاه از بازیکنان می‌خواهد صبور باشند تا در فرصت کوتاه مشکل را حل کنند.


*سوال بعدی درباره نامه های برانکو به فیفا:


 به‌هرحال در این مورد وکیل من وظیفه دارد این کار را انجام دهد، چون من هم در قبال آنها یک مسئولیت‌هایی دارم. حالا بعداً خواهیم دید چه می‌شود.


*خبرنگاران درباره هدیه جعفرکاشانی که هفته پیش صحبتهای بی جایی درباره برانکو انجام داده بود سئوال کردند که برانکو گفت: بابت انگشتر قشنگی که آقای کاشانی به من داد، تشکر می‌کنم. یک انگشتر نقره که نگین فیروزه دارد.


*برانکو پس از اینکه سؤالات خبرنگاران به پایان رسید، خندید و گفت: فقط همین؟! من از دیشب خودم را آماده سؤالات زیاد شما کرده بودم.پس از این شوخی برانکو خبرنگاران به خیال اینکه سرمربی پرسپولیس قصد داشته ناگفته‌هایی را بازگو کند، تأکید کردند اگر صحبتی باقی مانده که در ذهن دارد بهتر است بگوید که وی پاسخ داد: نه، صحبتی نیست. فقط داشتم شوخی می‌کردم.


از صحبتهای برانکو همه چیز روشن است. او از روش اداره باشگاه راضی به نظر نمی رسد.هیئت مدیره پرسپولیس می تواند هرگز جلسه صمیمانه ای با سرمربی تیم برگزار نکند و هدیه ای به او ندهد اما با پرداخت سروقت دستمزد وظیفه ذاتی خود را انجام بدهد. کاری که ظاهرا و به هردلیلی فعلا باشگاه پرسپولیس قادر به انجامش نیست.

دیدگاه‌ها