کد خبر : 1606156 | 31 فروردين 1398 ساعت 18:14 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاش در اروپا با نیمار هم تیمی شوم

چراغ سبز ستاره برزیلی بارسا به پی اس جی؟

ستاره برزیلی بارسا ابراز امیدواری کرد تا علاوه بر تیم ملی برزیل، در سطح باشگاهی نیز روزی کنار نیمار بازی کند.

چراغ سبز ستاره برزیلی بارسا به پی اس جی؟

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو فصلی خوب را با بارسا پشت سر نمی گذارد. بارسا البته در تمام جام ها شانس قهرمانی دارد ولی کوتینیو نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود. نوسان زیاد در بازی های او باعث شده تا هواداران از عملکرد او راضی نباشند و در یک بازی هم او با سوت های اعتراضی در نوکمپ بدرقه شد.

شادی گل معنادار اخیر او پس از گلزنی به یونایتد نیز به همین مساله اشاره داشت. اخیرا حتی عنوان شده است که او قصد جدایی از بارسا را دارد و حتی از ایجنتش نیز خواسته تا پیشنهادات رسیده را به صورت جدی بررسی کند.

 

 

1289681

 

 

کوتینیو در مصاحبه با یک کانال یوتیوب و در پاسخ به سوالی در مورد نیمار بر آتش شایعات افزود:« بازی کنار نیمار یک افتخار بزرگ است. او یک فوق ستاره است و تماشای بازی هایش لذبتخش است. نیمار الان در همان سطحی قرار دارد که همیشه آرزویش را داشت. در تیم ملی برزیل با او هم تیمی هستم ولی امیدوارم روزی در اروپا و در سطح باشگاهی نیز کنار هم بازی کنیم. تاکنون فرصت این امر مهیا نشده ولی در آینده امیدوارم چنین شود.»

 

کوتینیو در مورد عملکردش در فصل جاری گفت:« بدون شک این بهترین فصل من نبوده است و در سطحی که خودم انتظار داشتم، ظاهر نشده ام ولی نگاهم همیشه به آینده است و همواره در تلاشم تا برای بازی های بارسا در دسترس باشم و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. به هر بازی به عنوان فرصتی مناسب برای یادگیری و نیز اثبات ارزش هایم نگاه می کنم.»

 

دیدگاه‌ها