کد خبر : 1606218 | 31 فروردين 1398 ساعت 19:26 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

واسعی: تبریز همیشه برای من خوش یمن است

واسعی با اعلام اینکه این بازی مقابل تیم ملی بود اعتقاد دارد که می توانند 12 امتیاز از 4 مسابقه آینده بگیرند .

واسعی: تبریز همیشه برای من خوش یمن است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در یکی از جنجالی ترین بازی های فصل موفق شد تیم فوتبال تراکتور سازی را در مقابل بیش از 40 هزار تماشاگر طرفدار این تیم شکست دهد تا حسین فرکی در این فاصله نشان دهد تاثیر مثبتی در روند حرکتی پیکان داشته است. 


تک گل این دیدار روی شوت بسیار محکم و از راه دور بازیکن آماده این تیم سعید واسعی به ثمر رسید. شوت او را محمد رضا اخباری نتوانست به خوبی دفع کند و عیسی آل کثیر در ریباند آن شوت موفق به گشودن دروازه تراکتور شد تا سه امتیاز شیرین این دیدار به حساب پیکان واریز شود .


سعید واسعی در خصوص این بازی و برد پیکان اظهار داشت :« واقعا روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر همه بچه ها در این دیدار خوب بازی کردند. این بازی به نوعی دیدار با تیم ملی ایران بود .»
وی در ادامه افزود:« بچه ها در حال حاضر به چنان همدلی رسیدند که هر کسی برای دیگری بازی می کند و هیچ کس صرفا به فکر منافع خودش نیست. به این ترتیب که اگر یک بازیکن توپی را لو دهد به جای این که سرزنشی در کار باشد، بقیه او را تشویق می کنند. انصافا آقای فرکی زمان می خواستند تا این تیم را به مرز هماهنگی برسانند و ما در ادامه لیگ فقط به 12 امتیاز باقی مانده فکر می کنیم و خدا را شکر تیم به مرزی از اعتماد به نفس رسیده است که می تواند در هر دیدار موفق از زمین بیرون بیاید .»


واسعی در ادامه با اشاره به طرفداران بی شماری که در ورزشگاه حضور یافته بودند گفت:« وجود تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند درعین حال که باعث به وجود آمدن استرس می شد اما فشار را روی بازیکنان تراکتور هم بیشتر کرده بود و با توجه به بازی شکست دیدار قبلی مقابل سپیدرود آنها محکوم به بردن تیم ما بودند و همین موضع هم مزید بر علت شده بود .»
او همچنین اضافه کرد:« تبریز همیشه برای من خوش یمن بوده و همیشه از این شهر دست پر برگشته بودم ضمن اینکه برای ما که از قدرت حمل توپ نسبتا خوبی برخورداریم چمن مناسب می تواند کمک شایانی کند .»


واسعی درباره اینکه آیا فکر می کردند که بتوانند سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند تصریح کرد:« خب با توجه به اینکه بازی در مقابل میزبانی که این همه هوادار دارد و در کورس قهرمانی است، یک تساوی می تواند نتیجه خوبی قلمداد شود چه برسد به برد.»


او در ارتباط با حاشیه های بعد از بازی عنوان کرد:« ما تا دو ساعت بعد از بازی در رختکن به سر می بردیم و شرایط به شکلی شده بود که حتی چند نفر هم مجروح شده بودند. حبس ما در رختکن باعث شد از پرواز جا بمانیم و با اتوبوس برگردیم که مدت 8 ساعت در راه بودیم، در شرایطی که ما  پنج شنبه باید دوباره به میدان برویم و فرصت ما برای ریکاوری بسیار کم است اما این مشکلات خللی در انگیزه تیمی ما نمی تواند ایجاد کند .»

دیدگاه‌ها