کد خبر : 1606299 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: قهرمانی در سری آ اصلاً ساده نیست

مکس آلگری بعد از کسب هشتمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ گفت یووه با وجود مصدومیت‌ها و آسیب‌دیدگی‌های دائمی بازیکنانش در این فصل موفق به کسب این قهرمانی مهم شده است.

آلگری: قهرمانی در سری آ اصلاً ساده نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در شهر تورین، در استادیوم خانگی خود موفق شد فیورنتینا را با نتیجه 2-1 شکست داده و برای هشتمین سال پیاپی عنوان قهرمانی سری آ را به خود اختصاص دهد. مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از بازی به ستایش از تیم خود پرداخت و گفت یوونتوس در این فصل با وجود مشکلات دائمی با مصدومیت‌‌های متعدد بازیکنانش موفق شده به این موفقیت مهم دست پیدا کند.

 

1399754

 

آلگری بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحالم چون موفق شدیم به یک هدف خیلی مهم دست پیدا کنیم و فعلاً به نیمی از جام‌هایی که امسال هدف گرفته بودیم برسیم. در این بازی در نیمه اول سازماندهی خود را حفظ کردیم و در نیمه دوم کار را تمام کردیم".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" اسکودتو را باید با خوشحالی تمام جشن گرفت چون رسیدن به این قهرمانی اصلاً ساده نیست. ما درحالیکه پنج بازی دیگر از فصل باقی مانده قهرمانی‌مان را قطعی کردیم و نشان دادیم چه فصل موفقی داشته‌ایم".

 

آلگری در ادامه گفت:" ما در لیگ قهرمانان شکست خورده و حذف شدیم ولی نباید سرهایمان را پایین بیندازیم. مهم این است که یاد بگیریم چطور با موقعیت‌های غیرمنتظره کنار بیائیم. مهم این است که سال آینده با آرامش ذهنی و اعتماد به نفس بیشتر بازی کنیم و من اطمینان دارم که در این راه موفق خواهیم شد".

 

 

دیدگاه‌ها