کد خبر : 1606477 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 11:48 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل با آقای گل آسیا مسافر امارات شد

یک ساعت بعد از سوت آغاز جدال برگشت استقلال با الهلال در ابوظبی، دو رقیب دیگر حاضر در این گروه در العین جنگ سرنوشت سازی با هم خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، چند کیلومتر آن طرف تر از ابوظبی در شهر العین طرفداران این تیم در ورزشگاه هزاع بن زاید شاهد رویارویی بنفش ها با الدحیل قطر خواهند بود تا دومین بازی شب چهارم گروه مرگ بسیاری از معادلات این گروه دشوار را مشخص کند.


الدحیل بعد از ناکامی در تکرار قهرمانی قطر و تعارف شنل قهرمانی لیگ ستارگان به السد حالا چاره ای ندارد تا در ACL انتظارات را برآورده کند از همین رو روی فاریا سرمربی پرتغالی برای بازی حساس با العین تمام ستاره هایش را به صف کرد تا راهی امارات شوند.


مرد پرتغالی برای این بازی علاوه بر ستاره های خارجی همچون مهدی بن عطیه، یوسف العربی، شویا ناکاجیما، ادمیلسون از المعزعلی آقای گل جام ملت های آسیا نیز در بین 21 بازیکن مسافر امارات بهره برد تا برای جنگ سرنوشت ساز با العین تمامی مهره های خود را در اختیار داشته باشد.


شرایط رقم خورده در جدول گروه مرگ به گونه ای است که امتیازات جدال این دو تیم در هزاع بن زاید ارزش مرگ و زندگی پیدا کرده به همین خاطر الدحیلی ها امیدوار هستند با تیمی که در اختیار دارند فرداشب بتوانند با دست پر از زمین خارج شوند. نتیجه این بازی برای دو تیم استقلال ایران و الهلال عربستان هم می تواند حائز اهمیت باشد.

 

 

1399995

دیدگاه‌ها