کد خبر : 1606482 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 12:25 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیچ: منچستریونایتد رهبر نداشت، من مقصرم

نمانیا ماتیچ، ستاره منچستریونایتد تیمش را به خاطر شکست سنگین مقابل اورتون شایسته سرزنش دانسته و می‌گوید علت این شکست تلخ این بوده که یونایتد در زمین رهبر نداشته.

ماتیچ: منچستریونایتد رهبر نداشت، من مقصرم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین منچستریونایتد در بازی دیروز این تیم مقابل اورتون که با نتیجه 4-0 در گودیسون پارک، خانه اورتون، اتفاق افتاد، نمانیا ماتیچ، ستاره منچستریونایتد تیمش را به خاطر این شکست تلخ شایسته سرزنش دانسته و می‌گوید علت اصلی شکست بزرگ یونایتد این بوده که تیم در زمین رهبر نداشته.

 

1399998

 

منچستریونایتد از هشت بازی اخیر خود در شش مسابقه بازنده از زمین بیرون رفته و به همین علت با انتقادهای شدیدی مواجه شده است. نمانیا ماتیچ بعد از شکست 4-0 دیروز تیمش مقابل اورتون، مسئولیت این شکست را متوجه خودش و سایر بازیکنان یونایتد دانسته و گفت:" بزرگترین مشکل ما امروز این بود که در زمین رهبر نداشتیم".

 

ستاره 30ساله صرب منچستریونایتد در ادامه گفت:" من خودم را مسئول و شایسته سرزنش می‌دانم چون من یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم هستم. ما طوری بازی می‌کنیم که اگر نتوانیم در نبرد میانه میدان برنده بشویم کار برای کل تیم سخت می‌شود".

 

ماتیچ در ادامه گفت:" اگر به خاطر این بازی کسی باید سرزنش بشود آن شخص من هستم. این را جدی می‌گویم که مسئولیت اصلی به عهده من است چون من در رختکن یکی از باتجربه‌ترین‌ها هستم و از من انتظار می‌رود در زمین رهبری کنم".

 

دیدگاه‌ها