کد خبر : 1606592 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 19:18 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ورمزیار: باشگاه‌های عربی از فوتبال ایران هراس دارند

ورمزیار معتقد است باشگاه های عربی همواره از تیم های ایرانی هراس دارند.

ورمزیار: باشگاه‌های عربی از فوتبال ایران هراس دارند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال فردا (سه شنبه) باید در روز چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال حریف سنتی خودش در آسیا برود .


صادق ورمزیار مدافع چپ سال های اوج استقلال که خودش در فینال جام باشگاه های آسیا سابقه بازی در برابر الهلال را دارد در خصوص اهمیت این بازی گفت: « این دیدار همواره از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است. به نظر من  آن برد در دور رفت می تواند حکم یک شمشیر دو لبه را برای استقلال ایفا کند . از طرفی آن برد در دور رفت می تواند اعتماد به نفس لازم را به استقلالی ها بدهد و از جهتی می تواند بازیکنان را دچار غرور کاذب کند  که در این مواقع نقش کادر فنی می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.»


وی در ادامه با اشاره به ترس تیم های عربی از ایرانی ها اعتقاد داشت :« اما نکته ای که همیشه باید در نظر داشته باشد همان ترسی است که تیم های عربستانی از باشگاه های ایرانی دارند.  ما حتی با تیم صبا هم در مقابل  الهلال قرار گرفتیم و موفق شدیم با آنها به نتیجه تساوی یک بر یک برسیم. من معتقدم استقلال اگر بتواند در این بازی به پیروزی برسد بخش اعظمی از راه صعود را طی کرده است .»


ورمزیار در خصوص شانس قهرمانی استقلال در این فصل عنوان کرد:« از نظر من هر 4 تیم شانس قهرمانی دارند و از حالا نمی توان مشخصا تیمی را قهرمان فرض کنیم. استقلال اگر بتواند بازی های آینده اش را ببرد شانس زیادی برای قهرمانی دارد.»


از مدافع چپ سال های نه چندان دور استقلال  درباره حواشی ایجاد شده در آکادمی باشگاه استقلال گفت:« به هیچ وجه نمی خواهم در این مورد اظهار نظری کنم و بگذارید آقایان هرچه دلشان که می خواهد بگویند.»

دیدگاه‌ها